خبرگزاری کار ایران

عشوری: آجورلو به من گفت 80 درصد طلبت را ببخش و آن را رسانه‌ای نکن/ هواداران تراکتور حلالم کنند، مجبور شدم شکایت کنم/ گفتند امضا کن پولت را گرفته‌ای و برو تا خبرت کنیم/ با رفتار آقایان فوتبالم در 31 سالگی تمام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۱۸۷

هافبک سابق تراکتور با شکایت از این باشگاه توانست آنها را برای دریافت طلبش محروم کند و حالا یک پرونده بدهی دیگر روی دست باشگاه افتاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سینا عشوری، هافبک سابق تراکتور و یکی از ستاره‌های این تیم در چند سال گذشته به دلیل مصدومیت‌هایی که برایش رخ داد و به عقیده خودش رفتارهای غیرحرفه‌ای که با او صورت گرفت خیلی زود مجبور شد فوتبال را کنار بگذارد و علاوه بر این در گرفتن مطالباتش از باشگاه هم به مشکل خورد و مجبور شد از تراکتور به فدراسیون فوتبال شکایت کند. حالا بعد از چند سال پیگیری حکم 1 میلیارد و صد و چهل میلیونی به سود او صادر شد و باشگاه تراکتور که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند و به بازیکنان حال حاضر خودش مبالغ زیادی بدهکار است باید طلب عشوری را هم بدهد و در غیر این صورت با دردسر جدی مواجه خواهد شد.

سینا عشوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: بله خدا را شکر بعد از پیگیری‌های طولانی مدت توانستیم حکم بگیریم و بدین ترتیب باشگاه تراکتور محکوم به پرداخت طلب من شده است. همین اول کار لازم است از هواداران تراکتور عذرخواهی کنم و از آنها بخواهم من را حلال کنند و درک کنند که چرا این کار را کردم. من حق و حقوق خودم را خواستم و چیز بیشتری طلب نکردم و همه جوره تلاش کردم با باشگاه کنار بیایم ولی مسئولان باشگاه حتی حاضر نمی‌شدند جواب من را بدهند.

وی افزود: من در تراکتور و به خاطر رفتاری که مسئولان و سرمربی وقت این تیم با من داشتند در 31 سالگی فوتبالم تمام شد و در کنار این در نظر بگیرید که چند سال است برای گرفتن پولم در حال دوندگی هستم. این یک میلیارد و صد و چهل میلیون مربوط به آن زمان است و خودتان در نظر بگیرید که حالا چقدر ارزش این پول نسبت به زمان خودش کم شده است. الان بازیکنان معمولی در لیگ یک چنین پولی دریافت می‌کنند.

هافبک تراکتور در مورد چرایی زود تمام شدن فوتبالش گفت: من هرچه دارم از تراکتور و هوادارانش است و منتی سر این تیم ندارم. من یک بار زمان آقای قلعه نویی رباط پاره کردم و وقتی آماده بازی می‌شدم در شرایطی که پنجره باشگاه بسته بود و بازیکن نداشتند در حالیکه من مصدوم بودند گفتند لازمت داریم و باید بازی کنی و من هم به خاطر نیاز تراکتور با مصدومیت بازی کردم و همین باعث شد مصدومیتم تشدید شود و رباط بدهم. وقتی رباطم پاره شد بعد از چند وقت به من گفتند یحیی گل‌محمدی تو را نمی‌خواهد و در فهرست مازاد هستی. بعد از آن آجورلو با من جلسه گذاشت و گفت 80 درصد از قراردادت را کم کن و آن را رسانه‌ای هم نکن و این یک درخواست عجیبی بود که طبیعتاً آن را قبول نکردم و بعد از آن من را کنار گذاشتند. بعد از این جریان بود که با وجود پیشنهادات خوبی که داشتم نتوانستم بعد از مصدومیتم که مصدومیت دوم من بود دیگر نشد به فوتبال برگردم.

عشوری در مورد پیگیری طلبش از مسئولان تراکتور توضیح داد: من بارها خواستم با باشگاه تراکتور تعامل کنم و این مشکل به نوعی حل و فصل شود ولی حتی حاضر نمی‌شدند جواب من را بدهند. اول فصل بود که باشگاه در خطر بسته شدن پنجره قرار داشت و یکی از مدیران باشگاه به من گفت بیا امضا کن که پولت را گرفته‌ای تا باشگاه دچار مشکل نشود و پنجره‌اش بسته نشود. من چه چیزی را امضا می‌کردم؟ اگر امضا می‌کردم دیگر دستم به جایی بند نبود.

وی در مورد شرایط حال حاضرش افزود: فوتبال من تمام شده و دیگر باید به فکر مربیگری باشم. بازهم می‌گویم منتی سر هواداران ندارم. هواداران تراکتور به خوبی می‌دانند یک بازیکن روی پیراهن این تیم تعصب دارد و به خوبی این موضوع را متوجه می‌شوند. من برای آمدن به تراکتور پول رضایت نامه ام از ذوب آهن را خودم دادم و از قراردادم از این باشگاه کم کردم تا بتوانم به تراکتور بیایم و در خدمت این تیم باشم ولی چنین رفتاری از مسئولان باشگاه دیدم.

عشوری در مورد اینکه چندی پیش مصاحبه کرده بود و گفته بود افرادی که باعث شدند فوتبالش در سن کم تمام شود گفت: آن زمان خیلی بیشتر از الان ناراحت بودم و الان هم می‌گویم بحث حلال کردن یا نکردن من نیست. خدا خودش ناظر اعمال همه بندگانش هست و اجازه نمی‌دهد حق کسی پایمال شود و افرادی که با من این کار را کردند تاوانش را خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز