خبرگزاری کار ایران

جلال امیدیان: مدیریت پیکان درس بزرگی به ما داد/ در مورد فرشید باقری ریسک نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۰۹۵

مربی گل گهر در نشست خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، گل گهر سیرجان موفق شد با شکست پیکان در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد. جلال امیدیان در پایان این بازی در نشست خبری گفت: به بچه هایم تیم تبریک می گویم که از دقیقه یک بازی، با تمرکز بسیار بالا بازی کردند و روی هر توپی سخت گیر بودند. آنها تمریناتی که طول هفته انجام داده بودیم را به خوبی در بازی پیاده کردند. به نظرم گل گهر با یک بازی مقتدرانه و فوتبال قابل احترام به پیروزی برسد. البته یک خسته نباشید به تیم پیکان می گویم که نشان داده تیم سخت کوشی است. 

وی افزود: از هیات مدیره تیم پیکان و مدیرعامل این تیم یک درس گرفتیم که با وجود شکست در بازی امروز آمدند کنار رختکن ما و به آقای قلعه نویی اعضای تیم ما تبریک گفتند. این برای فوتبال و خود ما یک درس بزرگ بود که در ادامه راه به ما هم کمک می کند.

امیدیان اظهار داشت: کیفیت تیم ما از اول فصل مشخص بوده و همه اذعان داشتند که گل گهر جزو تیم های باکیفیت امسال است. ما چند نتیجه خوب گرفتیم و انتظارات کمی بالا رفت. در ادامه یک سری مشکلات بود از جمله مشکلات داوری، بی دقتی ها و بدشانسی ها که جزئی از فوتبال است گریبان گیر ما شد. شانس به نظر من در فوتبال خیلی دخیل است و ما یکسری بدشانسی ها آوردیم. 

مربی گل گهر در خصوص سبک بازی این تیم گفت: نگاه ما بازی به بازی است. این تیم، یک تیم نوپا است که دومین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند. با نتایج خوب اول فصل و حضور آقای قلعه نویی انتظارات را خود به خود بالا برد. کیفیت تیم ما بالاست، ما به دنبال فوتبال مالکانه هستیم. دنبال فشار و بالا رفتن انتظارات نیستیم. با این بازی فکر می کنم در ادامه اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

وی در پایان در خصوص بازی ندادن له فرشید باقری، اظهار داشت: فرشید باقری می توانست بیاید و در کنار تیم باشد اما ما در مورد او ریسک نکردیم. او بازیکن بزرگی است و قطعا در ادامه به ما کمک می کند. منتظر ماندیم تا مصدومیتش کامل رفع شود. دیگر مصدوممان هم پورعلی بود که می توانیم در بازی های آینده از او استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز