خبرگزاری کار ایران

احمدی: بازی با ماشین‌سازی سخت‎‌ترین بازی‎‌ فصل‌مان بود / منصوریان از علم و تاکتیک روز استفاده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۹۵۱

بازیکن تیم آلومینیوم اراک گفت: شکست نخوردن در این بازی اهمیت داشت و با شاکله تیمی که داشتیم موفق شدیم یک امتیاز به دست بیاوریم.

مصطفی احمدی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: دیروز بازی سختی داشتیم  و در واقع خودمان برای خودمان بازی را سخت کردیم، هرچند از یک هفته قبل تاکید کادرفنی این بود که شاید سخت‌ترین بازی فصل را پیش رو داریم ولی متاسفانه آنطور که باید و شاید پیش نرفت.

او ادامه داد: ماشین سازی خوب بازی می‌کرد و تیمی بودند که بدون استرس بازی کردند و خیلی راحت بودند. متاسفانه ما هم همان تیم همیشگی نبودیم اما خوب شد که شکست نخوردیم و به تساوی رسیدیم. شکست نخوردن در این بازی اهمیت داشت و با شاکله تیمی که داشتیم موفق شدیم یک امتیاز به دست بیاوریم.

هافبک آلومینیوم درباره همکاری با علیرضا منصوریان اظهار داشت: ایشان یک سرمربی خیلی خوبی هستند که از علم و تاکتیک به روز استفاده می‎‌کنند. رابطه خوبی با بازیکنان دارند و هر روز نکات خیلی خوبی را به بچه‌‌ها انتقال می‌دهند. امیدواریم که در این مسیر کنار هم موفق باشیم و نتایج موفقی را برای شادی دل هواداران آلومینیوم کسب کنیم.

احمدی درخصوص تفاوت بین خطیبی و منصوریان گفت: به هر ترتیب هر سرمربی تاکتیک‌های خاص خودش را دارد و هر سرمربی یکسری تفکرات را دنبال می‌کند. آقای خطیبی هم برای ما زحمت زیادی کشیدند و نتایج خوبی هم به دست آوردند اما اکنون آقای منصوریان در تیم حضور دارند که ما هم به عنوان بازیکن همیشه تابع تصمیمات کادرفنی هستیم و امیدوارم آنچه را که ایشان در نظر دارند را انجام بدهیم و کل مجموعه موفق باشد.

بازیکن تیم آلومینیوم درخصوص فاصله‌های نزدیک بین تیم‌ها در جدول رده بندی لیگ برتر گفت: امسال یکسری شرایط خاص وجود دارد که در بالا و پایین جدول به همین دلیل تیم‌ها خیلی نزدیک و از دیدگاه من تقریبا هم سطح هستند. به همین خاطر فکر می‌کنم امتیازات نزدیک است و با یک برد یا باخت چندین پله جابجایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز