خبرگزاری کار ایران

درس از تجربه فکری

گزارش: چرا مجیدی روی اصولش ماند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۶۹۰

فرهاد مجیدی روی اصولی که برای موفقیت تیمش درنظر گرفته ایستاد و بازیکن خاطی استقلال‌ را برای سفر به عربستان در لیست قرار نداد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کاروان اعزامی تیم استقلال تهران به عربستان سعودی روز گذشته متشکل از 28 بازیکن ایران را به مقصد جده ترک کردند و آنطور که از قبل هم قایل پیش بینی بود، نام محمد دانشگر در لیست مسافران قرار نگرفت.

در شرایطی که دانشگر از روز 22 اسفند ماه در تمرینات استقلال غایب بوده، تصور می‌شد که او بعد از گذشت حدود یکماه در لیست آسیایی استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان قرار بگیرد و همراه تیم به عربستان برود اما مجیدی در این مورد کوتاه نیامد.

مجیدی پس از دیدار برابر پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به دلیل درگیری لفظی و فیزیکی دانشگر با فرشید اسماعیلی و همینطور بهزاد غلامپور از سوی سرمربی در اختیار باشگاه قرار گرفت و از حضور در تمرینات گروهی منع شد.

با وجود اینکه ساعاتی از شکست دو بر یک پیکان در بازی حذفی و گلی که محمد دانشگر به ثمر رسانده بود نمی‌گذشت، فرهاد مجیدی در گفتگویی با سایت این باشگاه به صورت رسمی نشان داد در سومین حضور روی نیمکت استقلال بیشتر از هر زمان دیگری جدیت بالایی را لحاظ کرده است و از همین رو به هیچ بازیکنی باج نمی‌دهد.

مجیدی پس از اولین بازی در بازگشت به نیمکت سرمربیگری تیم سابقش به دنبال استعفای محمود فکری در این باره گفته بود:« من آمده‌ام تا استقلال را با پشتوانه شما هواداران بسازم. همه ما باید قدر این پیراهن با ارزش را بدانیم و در این راه همه تلاش خود را بکنیم. حتی اگر در زمین مسابقه شکست بخوریم، اجازه نمی‌دهیم اخلاق، عزت و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال خدشه دار شود. از همین تریبون به همه بازیکنان استقلال تاکید می‌کنم که حرمت این پیراهن مقدس را نگه دارند و اصول اخلاقی و شخصیت باشگاه را همواره مد نظر قرار دهند. اگر چیزی جز این رقم بخورد، با کسی تعارف نداریم و با او برخورد خواهیم کرد. هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست. در اینجا، استقلال سالار است و بازیکن سالاری جایی در تیم استقلال ندارد.»

مجیدی به اندازه‌ای روی اصولش به خصوص در همین اتفاق پایبند بوده که حتی وساطت بازیکنان، پیشکسوتان و همینطور برخی اعضای مدیریتی باشگاه هم او را از تصمیمش در قبال دانشگر منصرف نکرده‌اند و نشان داده که برخورد با مسائل انضباطی بیشتر از کسب نتایج و مسائل فنی برای او باارزش است. مجیدی که در اظهاراتش اعلام کرده تصمیم دارد تا آبی‌ها را به جایگاه واقعی خود برساند از مسائل بااهمیتی آغاز کرده که پیش از چندان جدی گرفته نمی‌شد.

در زمان حضور محمود فکری روی نیمکت استقلال طی چند ماه گذشته، تمرینات استقلال و همینطور اخبار پیرامون این تیم همواره توام با حواشی گوناگونی بود که در مسائل فنی تاثیر جدی داشت و به نوعی مجیدی با درس گرفتن از این اتفاقات سعی کرده تا از تمرینات تیمش هیچ جزئیاتی مانند عکس و اخبار در اختیار نباشد. 

در حالیکه طبق اعلام مسئولان استقلال برای دانشگر ویزا صادر شده و او در تست کرونا هم شرکت کرده بود اکنون این بازیکن که یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده مشخصا مورد بخشش مجیدی قرار نمی‌گیرد و گرچه گفته می‌شود با نظر کادرفنی می‌تواند در صورت لزوم به عربستان سفر کند اما بعید است که او این فصل مسابقات لیگ قهرمانان را تجربه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز