خبرگزاری کار ایران

میلاد فراهانی: داور با پرسپولیس مهربان بود / بلندی چمن شامل هر دو تیم می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۵۵۹

دروازه‌بان شهرخودرو گفت: داور برای لحظاتی با پرسپولیس مهربان بود و سوت‌هایش به ضرر ما به صدا درمی‌آمد. همین هم بازی را تا حدودی از روال عادی خارج کرد.

به گزارش ایلنا، میلاد فراهانی بدون شک یکی از بازیکنان تاثیرگذار بازی پدیده و پرسپولیس بود. آنها در مشهد کار بزرگی انجام دادند و سرخ‌پوشان را متوقف کردند. در همین راستا با دروازه‌بان پدیده به گفت‌وگو پرداختیم:

*بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم؛ مسابقه‌ای که می‌توانست خیلی بیشتر از دو گل داشته باشد.

 بازی سختی برای تیم ما بود. در تمرینات سال جدید کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند تا نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس بگیریم. در زمین خودمان برای برد تلاش می‌کردیم، اما تساوی هم نتیجه خوبی برای ماست. به هر حال بازی با پرسپولیس که قهرمان لیگ، نایب‌قهرمان و یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، همیشه سخت خواهد بود. البته ما انگیزه‌های زیادی داشتیم که خدا را شکر دست خالی از زمین بیرون نیامدیم. پدیده، تیم جوانی است که نیاز به زمان و تجربه بیشتری دارد.

شاید برای همین جوانی تا حدودی تحت تأثیر فشار قرار گرفتید.

 بله، ما بازیکنان جوانی داریم و تیم ما در این مسابقه نیاز به زمان داشت. یک جاهایی از بازی واقعاً مصدوم شدم، اما قبول کنید که پرسپولیس تیم پرمهره‌ای است و نباید مقابل آنها بی‌محابا و بدون برنامه حمله کرد. اگر می‌خواستیم طور دیگری بازی کنیم به مشکل می‌خوردیم.

*در این شرایط شما به‌عنوان دروازه‌بان شاید بیشتر تحت فشار قرار داشتی.

ما می‌دانستیم پرسپولیس بخصوص در نیمه دوم فشار می‌آورد. از طرفی طبیعی است وقتی تیم حریف حمله می‌کند خط دفاع و دروازه‌بان بیشتر از بقیه تحت فشار قرار می‌گیرند. البته ما به هیچ وجه دفاع اتوبوسی نداشتیم و به نظرم ساختار دفاعی ما در این بازی توانست خوب کار کند.

*پرسپولیسی‌ها قبل از بازی به بلند بودن چمن ورزشگاه اعتراض داشتند.

- به نظرم چمن ورزشگاه نسبت به سال گذشته کمی بلندتر بود اما آنقدر مشکل‌ساز نبود که نتوانیم بازی کنیم، ضمن اینکه این مسأله شامل حال هر دو تیم می‌شد و با این شرایط و همانطور که شما گفتید بازی خوبی را هر دو تیم انجام دادند.

*اما برخی هواداران پرسپولیس به‌دلیل موقعیت‌هایی که تیم‌شان از دست داد بر این باورند تیم پدیده خوش‌شانس بود و به‌نوعی قسر در رفت.

ببینید باید شرایط و امکانات تیم‌ها را هم در نظر گرفت. البته مقابل هیچ تیمی در لیگ، مقابل حریفش دست‌و‌پا بسته نیست. همه تیم‌ها با برنامه به زمین می‌آیند. دیدید ما در اصفهان سه گل به سپاهان زدیم و در همین بازی با پرسپولیس اگر موقعیت بایرامی یا فرصتی که ما 3 به 2 از دست دادیم را گل می‌کردیم الان نتیجه دیگری رقم می‌خورد. این را هم قبول دارم که پرسپولیس موقعیت گل داشت اما به هیچ وجه نه شانس آوردیم، نه قسر در رفتیم.

*البته این بازی جذاب تماشاگر هم داشت.

 حقیقتش را بخواهید ما هم متوجه نشدیم آنها چطور وارد ورزشگاه شدند و اگر هوادار ما بودند چرا پرسپولیس را تشویق می‌کردند.

*کادر فنی شما به داوری هم اعتراض داشت.

 بازی مقابل سرخابی‌ها همیشه سخت است. در این بازی هم داور برای لحظاتی با پرسپولیس مهربان بود و سوت‌هایش به ضرر ما به صدا درمی‌آمد. همین هم بازی را تا حدودی از روال عادی خارج کرد.

*به نظر می‌رسد شرایط تیمی‌تان نسبت به قبل بهتر شده است.

بله، ما یک مدت خیلی اذیت شدیم و شرایط طوری شد که کاملاً بلاتکلیف باشیم. البته الان خدا را شکر با پیگیری‌های اداره کل و مسئولان استان تا حدودی مشکلات‌مان رفع و شرایط‌مان خوب شده است.

*این هفته با ذوب‌آهن بازی دارید؛ تیمی که روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.

ذوب‌آهن در فصل‌های گذشته هم تیمی خوب و قابل احترامی بوده و هست. بعد از تغییراتی که در کادر فنی‌شان داشتند به ثبات رسیدند و نتایج بسیار خوبی را به دست آوردند. ما حتماً بازی سختی خواهیم داشت و شاید هم سخت‌تر از بازی با پرسپولیس، به همین دلیل برای پیروزی در این بازی شش امتیازی به میدان می‌رویم. خدا را شکر تیم ما با تغییرات زیادی که داشت و بازیکنان زیادی را از دست داد، شرایط خوبی دارد. نفرات جدیدی به ما اضافه شدند که روزبه‌روز بهتر کار می‌کنند و شرایط تیم ما بهتر شده است. امیدوارم در هفته‌های بعد نتایج خوبی بگیریم و البته تا الان هم بد کار نکردیم. امیدوارم در هفته‌های آینده به برتری برسیم.

*چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد؟

به نظرم پرسپولیس، سپاهان، استقلال و البته فولاد شانس بیشتری از بقیه دارند. ما هم بعد از حذف از جام حذفی همه تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا سهمیه آسیایی را به دست آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز