خبرگزاری کار ایران

لطفی: چند هفته به پیاده سازی تفکرات نیاز داریم / تلاش می‌کنیم تا دست پر از اصفهان خارج شویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۵۵۱

مربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره دیدار با سپاهان گفت: هر دو تیم فردا بازی سختی داریم و تیم مقابل جنگنده است که امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید لطفی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت:  خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستم، قبل از هر چیز جا دارد از میهمان نوازی تیم سپاهان تشکر کنم و در خدمت هستم.

او درباره بازی فردا و آمادگی تیم گفت: ما یک محروم داریم که آقای مقتدایی است و به لطف خدا فعلا محروم نداریم و از چهارشنبه به این مجموعه اضافه شدیم و شناخت‌مان از این مجموعه نسبی است. تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم که به هواداران قول می‌دهیم تمام تلاش‌مان را کنیم که دست پر از اصفهان خارج شویم.

لطفی درباره تیم سپاهان گفت: تیم سپاهان یک تیم خیلی خوب است و جایگاهی که در جدول دارند به هیچ عنوان اتفاقی نیست و بازیکنان، کادرفنی، مجموعه باشگاه و تیم پشتیبانی موفقی دارند که نشان می‌دهد جایگاهشان شانسی نیست و زحمت می‌کشند، هر دو تیم فردا بازی سختی داریم و تیم مقابل جنگنده است که امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند را شاهد باشیم.

سعید لطفی در پاسخ به این سوال که چه اندازه از بازیکنان شناخت دارند و چه اندازه زمان نیاز دارند تا تفکرات خود را پیاده کنند، گفت: چون شغل مان این است بازیکنان را می‌شناختیم و تمام تیم‌ها را رصد می‌کنیم. برای اینکه بازیکنان بتوانند با تفکرات آقای فکری و کادرفنی آشنا شوند، فکر می‌کنم حداقل چند هفته‌ای زمان می‌برد اما با این وجود از روز چهارشنبه تمام تلاش را کردیم که بتوانیم تفکرات آقای فکری را به بچه‌ها القا کنیم و آنها هم تلاش می‌کنند که نظر آقای فکری را جلب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز