خبرگزاری کار ایران

توضیح سخنگوی استقلال درباره وضعیت محمد دانشگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۳۴۹

سخنگوی باشگاه استقلال گفت که این باشگاه شرایطی فراهم کرده تا هر زمان مجیدی تصمیم به بخشش دانشگر بگیرد، مدافع استقلال به کاروان تیم اضافه شود.

به گزارش ایلنا،حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال درباره مشکل کاروان تیم پرسپولیس برای سفر به هند و توجیهات هندی‌ها درباره این موضوع گفت: کشورمان شرایط بین‌المللی خاصی دارد و با توجه به اینکه در مقدماتی جام جهانی تحت فشار هستیم، هر کسی این حق را برای خودش قائل است که هر گونه که می‌خواهد با ما رفتار کند. توضیحات کشورهای دیگر را نمی‌پذیرم و خیلی مواقع تواقفات انجام می‌شود که طرف خارجی زیر آن می‌زند. امیدوارم این اتفاق برای هیچ تیم و تبعه ایرانی نیفتد.

وی درباره شرایط استقلال عنوان کرد: شرایط خوب و مطلوبی داریم و تمرینات تا روز گذشته (شنبه) زیر نظر مجیدی و کادر فنی ادامه داشت. گروهی بسیار سخت و کار دشواری داریم. تلاش می‌کنیم تمام شرایطی که در این سفر می‌تواند به استقلال کمک کند، فراهم شود. امیدوارم کسانی که می‌توانند به ما کمک کنند، از جمله مدیران فعلی، مدیران گذشته، هواداران و پیشکسوتان از هیچ تلاشی دریغ نکنند. فوتبال 90 دقیقه است و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد، اما امیدوارم استقلال با بهترین نتیجه از این گروه صعود کند تا با سوغاتی خوبی بازگردد.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد وضعیت محمد دانشگر گفت: دانشگر تست‌های لازم را داده که مثل سایر تست‌ها منفی شده است. ویزا برای او درخواست شده و مجموعه شرایط را آماده کردیم تا هر زمان کادر فنی به این جمع‌بندی برسد که باید از دانشگر استفاده کند، این امکان وجود داشته باشد و وی به تیم ملحق شود. با توجه به اینکه فوتبال ورزشی تیمی است و باید از فردگرایی عبور کنیم، انضباط حتماً یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که می‌تواند منجر به پیروزی تیم در یک تورنمنت شود.

« کادر فنی تاکنون تمام تلاش خود را کرده تا نظم را بر تیم حاکم کند.»، نظری ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: با وجود اینکه محرومیت از یک بازیکن خوب سخت است، اما برای حفظ انسجام تیمی به این تصمیمات نیاز داریم. باشگاه هم از این تصمیمات حمایت می‌کند و دانشگر امروز با تیم به عربستان اعزام نمی‌شود. 

وی در مورد شرایط لجستیکی استقلال در عربستان یادآور شد: همه موارد بررسی شده و تحت کنترل است. همه اتفاقاتی که برای آرامش تیم لازم است، پیش‌بینی شده و امیدوارم تست کرونایی که از اعضای تیم گرفته می‌شود، منفی شود تا هیچ مشکلی در ادامه کار نباشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز