خبرگزاری کار ایران

عادل فردوسی پور راوی «خوب زندگی کردن» شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۲۸۱

مجری و گوینده ورزشی کتاب خوب زندگی کردن را روایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، عادل فردوسی‌پور، مجری، گزارشگر و گوینده ورزشی که در سال‌های اخیر علاقه زیادی به کتاب و ترجمه و گویندگی از خودش نشان داده، راوی یک کتاب شد که قرار است رونمایی شود. 

کتاب هنر خوب زندگی کردن که توسط فردوسی‌پور روایت شده از روز سه‌شنبه ۲۴ فروردین در اپلیکیشن فیدیبو پیش فروش خواهد شد و از ۲۸ فروردین ماه در دسترس خواهد بود. این کتاب شنیداری از تاریخ پیش فروش به مدت سه روز با ۲۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

 نشرچشمه این کتاب را سال 97 با ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور و گروهی از مترجمان منتشر کرده است.

«هنر خوب زندگی کردن» کتاب دیگری از رولف دوبلی است که پیش‌تر کتاب «هنر شفاف‌ اندیشیدن» از او منتشر شده بود.

این کتاب همان‌طور که از نامش پیدا است به مهارت‌هایی می‌پردازد که برای خوب زندگی کردن لازم است.

رولف دوبلی این کتاب را هم با سبک و چارچوبی شبیه کتاب پیشین خود – یعنی هنر شفاف اندیشیدن – نوشته است؛ مطالبی کوتاه و روان از جنس روانشناسی زندگی روزمره.

رولف دوبلی در کتاب «هنر خوب زندگی کردن» مجموعه ابزارهایی برای باکیفیت‌تر کردن زندگی استفاده کرده است که شما در هر کجای این دنیا می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

این کتاب اصول زندگی خوب را همراه داستان‌های کوتاه آموزش می‌دهد تا همه‌ی افراد بتوانند به زندگی مطلوبی دست یابند. کتاب  شنیدنی «هنر خوب زندگی کردن»، سومین کتاب صوتی عادل فردوسی‌پور است که در رادیوگوشه تولید شده و در طرح «یک اتفاق شنیدنی» در فیدیبو منتشر می‌شود.

پیش از این کتاب‌های «فوتبال علیه دشمن» و «هنر شفاف اندیشیدن» توسط این ناشر منتشر شده بود.

عادل فردوسی پور راوی «خوب زندگی کردن» شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز