خبرگزاری کار ایران

جبیره: اشتباهات داوری پیکان را عقب انداخته است / با VAR دیگر فشاری روی داوران نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۲۲۶

مهاجم تیم پیکان گفت: به نظرم اگر VAR در فصل بعدی حضور داشته باشد دیگر اعتراضی وجود نخواهد داشت و فشاری روی داوران نیست.

رضا جبیره در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط تیم پیکان در آستانه دیدار برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: وضعیت مطلوبی داریم و بازی خوبی با استقلال داشتیم که نتیجه خوبی گرفتیم و اگر داور یک پنالتی را اعلام می‌کرد مقابل استقلال برنده هم می‌شدیم. بعد از این بازی تمرینات منظمی را دنبال کردیم تا برای این مسابقه آماده شویم.

مهاجم پیکان درباره رویارویی با گل گهر سیرجان گفت: گل گهر یکی از تیم‌‎های پرمهره این فصل است که هزینه کرده‌اند اما با این وجود تفاوت چندانی نداریم چون که یک امتیاز با ما فاصله دارند و این بازی هم مثل بازی با استقلال حساسیت زیادی دارد چون اگر بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم تا رتبه چهارم یا پنجم پیش می‌رویم. بازی در زمین خودمان است و امیدواریم که سه امتیاز را کسب کرده و دست پر زمین را ترک کنیم.

جبیره درخصوص اعتراضات تیم پیکان به اشتباهات داوری بیان کرد: خودمان هم نمی‌دانیم چرا ولی اشتباهات زیاد داوری پیکان را عقب انداخته است. مثلا در بازی مقابل پدیده یک پنالتی و همینطور یک پنالتی مقابل استقلال را اعلام نکردند که همین دو مورد می‌توانست شش امتیاز به ما بدهد. به نظرم اگر VAR در فصل بعدی حضور داشته باشد دیگر اعتراضی وجود نخواهد داشت و فشاری روی داوران نیست. اینطور دیگر استرسی وجود ندارد و امیدواریم زودتر بکار گرفته شود تا سطح لیگ‌مان را بالاتر ببریم.

مهاجم تیم پیکان درباره جایگاه تیم پیکان که نسبت به نیم فصل اول چند پله سقوط کرده، گفت: ما طبق اهداف کادرفنی  پیش می‌رویم و اگر به جدول نگاه کنید فاصله زیادی بین تیم‌ها به غیر از دو سه تیم اول نیست. جدول هر سال این زمان شکل می‌‎گرفت اما هنوز شکل نگرفته است و ما هم طبق برنامه پیش می‌رویم تا به هدفمان برسیم.

جبیره همچنین در پاسخ به این سوال که از عملکردش رضایت دارد یا خیر گفت: برای هر مهاجمی به نظرم گلزنی ملاک است اما من طبق دستورات کادرفنی عمل می‌کنم. هر سرمربی یک طرز تفکری دارد و هرچه از من بخواهند را پیاده می‌‎کنم، به نظرم با توجه به تفکرات کادرفنی خداراشکر خوب کار می‌کنم و امیدوارم در کنار گلزنی برای مسابقات آینده نتیجه‌گیری حاصل شود که این برای تمام تیم سودمند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز