خبرگزاری کار ایران

حمله تند رونالد کومان به داور الکلاسیکو

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۱۹۸

سرمربی بارسلونا در پایان دیدار این تیم با رئال مادرید نسبت به عملکرد داوری اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته در چارچوب هفته سی‌ام مسابقات لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو موفق شد رقیب سنتی خود را بانتیجه 2 بر یک شکست دهد و موقتا با 66 امتیاز در صدرجدول قرار بگیرد.

در پایان این دیدار بارسای‌ها اعتراض زیادی به عملکرد داوری این مسابقه داشتند، رونالدو کومان سرمربی این تیم در پایان بازی در کنفرانس خبری گفت: 

از داور خواستم فقط تو تصمیماش درست عمل کند و تصمیم درست را بگیرد. خطای پنالتی کاملا واضح بود. کل دنیا دیدن که پنالتی واضح بود. یک داور تو زمین بود و یکی تو اتاق VAR. هیچ کدام از آنها چیزی ندیدند. من نمی‌دانم چرا اصن VAR را به فوتبال اسپانیا آوردند. همه حس بدی به آن صحنه داشتند. شاید داور بازی صحنه بریتوایت را ندید ولی VAR اینجاست که به داور کمک کند. این فوتبالی نیست که ما می‌خواهیم.

وی ادامه داد:

۴ دقیقه وقت اضافه گرفتند. خود داور فقط ۲ دقیقه وقت گرفت تا وسیله‌اش  را عوض کند. این حق ما بود که داورت صمیم درستی را بگیرد.

کومان در پایان در خصوص این بازی گفت:

نیمه اول به هیچ وجه خوب نبودیم، نه در دفاع نه در حمله. در سطح واقعی خودمان نبودیم و این برای ما گران تمام شد. خیلی تلاش کردیم و رئال هم می‌توانست گل‌های بیشتری بزند ولی خوش شانس بودیم. نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. می‌تونستیم گل تساوی را بزنیم ولی رئال خیلی خوب دفاع کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز