خبرگزاری کار ایران

استقلال می تواند طلسم چند سال قهرمان نشدن را بشکند

جان واریو:با وجود همین سختی‌ها هم سابقه قهرمانی داشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۱۱۰

بازیکن سابق استقلال می‌‌گوید این تیم می‌تواند به دور بعدی صعود کند و تا مراحل بعدی هم پیش برود

به گزارش ایلنا، فابیو جان واریو بازیکن سابق استقلال می‌‌گوید با وجود اینکه آبی پوشان در گروه و شرایط سختی برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند این تیم می‌تواند به دور بعدی صعود کند و تا مراحل بعدی هم پیش برود. مشروح صحبت‌های جان واریو پیش از سفر آبی پوشان به عربستان و شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را می‌خوانید:

بازی با پیکان چطور بود؟

از قبل هم مشخص بود که دیدار با تیم‌های تارتار سخت است، او تیم را دفاعی می‌چیند و دنبال ضد حمله است. استقلالی‌ها در این دیدار خوب عمل نکردند؛ اما شانس هم نیاوردند. 4 موقعیت صد در صد داشتند که دو موقعیت را اسماعیلی با سر زد و گل نشد. دو موقعیت هم دیاباته از دست داد. موقعیت بسیار خوبی را برای نزدیک شدن به صدر جدول از دست دادیم. بحث کرونا هم خیلی در نتیجه این دیدار تاثیرگذار بود، مثلا اگر قایدی کرونا نداشت از اول در ترکیب قرار می‌گرفت بازی می‌کرد و شرایط متفاوت‌تر بود.

کنار گذاشتن دانشگر در این مقطع به صلاح است؟

دانشگر بازیکن متعصب و جنگنده‌ای است که در شرایط سخت به استقلال کمک کرده و گل‌هایی زده که استقلال را نجات داده؛ در حین بازی مصدم شده، ولی بازی را ادامه داده و... که همه این‌ها از حسن‌های این بازیکن است، اما در باشگاه بزرگی مثل استقلال اگر نظم وجود نداشته باشد انگار هیچ چیز وجود ندارد. کار مجیدی کاملا درست بوده است و برخورد با بازیکنانی که تاثیرگذار هم هستند باعث می‌شود بقیه نفرات در اختیار تیم باشند. بخشیدن یا نبخشیدن بازیکن دست کادرفنی است، ولی من نظرم این است برخوردی که انجام شده درست است.

شرایط تیم برای ادامه لیگ را چطور می‌بینید؟

استقلال بازیکنان و مربیان خوبی را در اختیار دارد که به نظر من در زمره بهترین‌های ایران هستند. استقلال مجموعه‌ای در اختیار دارد که هر کدام از آنها می‌توانند در ادامه فصل شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند که طلسم چند سال قهرمان نشدن این تیم بشکند. من با جرات حرف می‌زنم، حرف من این است استقلال ظرفیت موفقیت را دارد.

استقلال مسابقات آسیایی را در پیش دارد در این باره صحبت کنید؟

استقلال در گروه سختی قرار گرفته است هر 4 تیم مدعی هستند. چندین سال است که ما در آسیا جدالی نابرابر داریم. بعضا یک بازیکن فلان تیم عربی با کل بودجه باشگاه ما برابری می‌کند. بهترین بازیکنان خارجی را با مبالغ بالا جذب می‌کنند و به غیر از این بازیکنانی را اضافه می‌کنند که برای جا‌های دیگر هستند و پاسپورت قطری یا عربستانی برای‌شان می‌گیرند. در هر صورت کار برای تمام تیم‌های ایرانی سخت است و ما با وجود همین سختی‌ها هم سابقه قهرمانی داشته‌ایم. من حتم دارم استقلال شایستگی و لیاقت این را دارد از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و این اتفاق خواهد افتاد.  امیدوارم در ادامه استقلال همه مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته و به فینال برسد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز