خبرگزاری کار ایران

حسینی: همه باید تلاش کنیم تا جایگاه واقعی ذوب آهن را پس بگیریم/ ثمره تمرینات منظم در تیم و نتایج خودش را نشان داده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۱۰۹

سرمربی ذوب آهن از وضعیت و شرایط این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجتبی حسینی، سرمربی تیم ذوب آهن توانسته در هفته‌های حضورش در این تیم عملکرد خوبی به ثبت برساند و تیمی که در 15 هفته تنها یک برد کسب کرده بود حالا از 3 بازی در لیگ 2 برد به دست آورده و در دیدار اخیر مقابل صنعت نفت هم موفق به کسب برتری شد تا به جدا شدن از رتبه‌های پایین جدول امیدوار شود.

حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضورش روی نیمکت ذوب آهن و دلیل انتخاب این تیم اظهار داشت: ذوب آهن شرایط خوبی نداشت و وضعیتش در جدول همانطور که می‌دانید وضعیت خوبی نبود و این شرایط از فصل قبل در این تیم ایجاد شده و امسال هم تا اینجا متاسفانه ادامه داشت. من خودم به شخصه عرق و علاقه خاصی به ذوب آهن و پیراهن این تیم دارم و به همین دلیل هدایت تیم را قبول کردم تا اگر کاری از دستم بر می‌آید با کمک مدیریت باشگاه و بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی برای تیم انجام دهیم.

وی در مورد مشکلات ذوب آهن در نیم فصل اول گفت: ذوب آهن امسال بازیکنان زیادی از دست داد و اکثر نفرات اصلی تیم جدا شدند و مجموعه جدیدی از نفرات به تیم اضافه شدند و یکی از دلایلی که به تیم ضربه زد این موضوه بود. بحث تمرکز و مسائل روحی و روانی هم بود که به هر حال خدا را شکر رفته، رفته شرایط در حال بهتر شدن است و امیدواریم در ادامه راه نتایج خوبی کسب شود.

مربی ذوب آهن در مورد برتری مقابل صنعت نفت هم خاطرنشان کرد: به نظرم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در طول دقایق بازی به طور کامل بر حریف مسلط بودیم. ما تمرینات خوب و منظمی در تعطیلات انجام دادیم که به نظرم ثمره‌اش را در این بازی دیدیم توانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. صنعت نفت هم تیم خوبی بود و حریف قابل احترامی است که کادرفنی خوبی دارد ولی فکر می‌کنم مستحق این پیروزی بودیم.

حسینی در مورد اینکه ذوب آهن با توجه به نتایج هفته اخیر شرایط بهتری برای صعود در جدول پیدا کرده هم گفت: نیم فصل اول تیم‌های انتهای جدول ماشین سازی، ذوب آهن و نساجی بودند ولی با نتایج این چند هفته این تیم ها به تیم های بالاتر نزدیک شدند و شرایط حساس‌تری در انتهای جدول شکل گرفته و این فرصت را داریم که بتوانیم خودمان را در جدول بالا بکشیم. بازیکنان ما به سختی در حال تمرین هستند تا با تلاش جایگاه واقعی ذوب آهن را در فوتبال کشور پس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز