خبرگزاری کار ایران

خرمگاه: امیدوارم ماشین سازی در لیگ بماند؛ فردا حریف بسیار خطرناکی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۹۹۵

محمد خرمگاه در غیاب علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از مصاف با ماشین سازی تبریز شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه، مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از مصاف با ماشین سازی تبریز اظهار داشت: امیدوارم که فردا یک بازی خیلی خوب را شاهد باشیم و فارغ از هر اتفاقی که می افتد آن چه که در تفکراتمان هست را پیاده کنیم. نسبت به تیم ماشین سازی کاملا آگاهی داریم و می دانیم که چه تیم خطرناکی است. ما این هفته را کامل نسبت به آنالیز تیم ماشین سازی اقدام کردیم.

او درباره حریف فردای شاگردانش گفت: ماشین سازی تیم بسیار خطرناکی است. همان طور که هفته گذشته دیدید برای تیم خوب گل گهر دردسرساز شد و شرایط را برای این تیم سخت کرد. ما به این موضوع کاملا واقفیم و می دانیم که این بازی، بازی سختی برای ما خواهد بود. ابتدا به دنبال حفظ نتیجه برای خودمان خواهیم بود و سپس سعی خواهیم کرد اگر شرایط پیش بیاید، تفکرات مان را به حریف دیکته کنیم.

او همچنین درخصوص شرایط تیم آلومینیوم بیان داشت: ما نزدیک به سه هفته است که خدمت آلومینیوم هستیم. آقای منصوریان سعی کرده چیزی که مدنظرش است را در تیم اعمال کنیم. سعی مان این است که چیزهایی که آلومینیوم نیاز دارد را به تیم اضافه کنیم.

خرمگاه با اشاره به وضعیت ماشین سازی افزود: ماشین سازی تیم بسیار قابل احترامی است. این تیم درست است که خوب نتیجه نگرفته اما می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. مخصوصا با اضافه شدن کادر فنی جدید، این تیم خطرناک تر هم شده است. امیدوارم که روز خوبی داشته باشیم و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

مربی آلومینیوم با ابراز امیدواری برای ادامه فعالیت ماشین سازی در لیگ برتر گفت: از مهمان نوازی مردم خوب تبریز تشکر می‌کنم. امیدوارم که تیم ماشین سازی و سرمربی اش شرایط خوبی پیدا کرده و در لیگ مان بماند. چون ماشین سازی از قدیم تیم اول شهر تبریز بوده است. امیدوارم که هواداران فهیم تیم هم بتوانند به چیزی که می خواهند برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز