خبرگزاری کار ایران

همدانی: ساعت بازی‌های استقلال در آسیا نگران کننده است / سبک بازی تیم نسبت به قبل بهتر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۵۹۴

پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان می‌توانند از گروه سختی که پیش روی آنها قرار گرفته صعود کنند.

ستار همدانی در گفتگو با ایلنا درباره شرایط استقلال گفت: استقلال پس از تغییراتی که در کادر فنی داشت شرایط خوبی پیدا کرده و تصور من این است که آنها موفق خواهند شد. البته برای رسیدن به این موفقیت باید یک نکته مهم را مد نظر قرار داد و آن حمایت تمام و کمال هواداران از بازیکنان و کادر فنی است و نباید با از دست دادن یک یا چند امتیاز پشت آن‌ها را خالی کرد. به نظر من روند حرکتی استقلال خوب است، سبک بازی آن‌ها بهتر شده و در کل شرایط خوبی دارند.

او با اشاره به بازی پیکان در هفته نوزدهم گفت: این بار هم پیکان با تکنیک‌های مخصوص خود یک امتیاز از استقلال گرفت. تیمی که به شدت تدافعی بازی می‌کند و گل زدن به این تیم برای مهاجمان بسیار سخت است. پیکان از ابتدای بازی تا پایان بیشتر در زمین خود متمرکز شده بود و بازیکنان استقلال هرچه زدند به در بسته می‌خورد. البته یکی دو موقعیت استقلال به دست آورد که آن هم با درخشش دروازه بان پیکان به گل تبدیل نشد. به هر حال تعطیلات نوروز و کرونایی شدن چند بازیکن بر روند تیمی استقلال تأثیر منفی گذاشته بود مهدی قائدی از ابتدا به میدان نرفت، بابک مرادی به دلیل کرونا غایب دیدار بود و همین مسائل باعث شد که تیم از آن شرایط آرمانی که قبل از تعطیلات نوروز داشت، کمی دور شود.

او درخصوص وضعیت تیم برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همچنین گفت: فصل گذشته استقلال در لیگ قهرمانان موفق نبود و نتوانست به مرحله بعد صعود کند. البته لیگ قهرمانان با لیگ برتر ما تفاوت‌های فاحشی دارد. امیدوارم مجیدی بتواند این بار در لیگ قهرمانان به عنوان سرمربی عملکرد موفقی داشته باشد. اگرچه کار سختی در پیش دارند و باید با شروع لیگ قهرمانان که زمان زیادی هم باقی نمانده به هماهنگی کامل رسیده تا عملکرد موفقی در این فصل داشته باشند. بارها اتفاق افتاده بود که استقلال و یا دیگر تیم‌های ایرانی با حمایت طرفدارانشان، نتیجه را تغییر داده و به مرحله بعد صعود می‌کردند اما امسال همانند سال‌های گذشته چنین شرایطی وجود ندارد و استقلال مجبور است طی چند روز تمام بازی‌های خود را پشت سر هم انجام دهد. همینطور ساعت برگزاری مسابقات تیم هم یک مقدار نگران کننده است که امیدوارم با درایت کادرفنی این مشکل برطرف شود.

بازیکن سابق تیم ملی همینطور درباره وضعیت شاگردان اسکوچیچ پیش از شرکت در ادامه مسابقات مرحله انتخابی  جام جهانی قطر گفت: تا انتخابی جام جهانی حداقل باید ۲ بازی تدارکاتی دیگر داشته باشیم تا شناخت بازیکنان نسبت به تیم‌های حریف بیشتر شود. عراق و بحرین با تیم‌های بزرگ بای می‌کنند، اما ایران نمی‌تواند با تیم‌های بزرگ بازی داشته باشد. ۴ بازی در زمین بحرین داریم هر بازی ۳ امتیاز دارد و ما برای صعود به جام جهانی باید ۳ امتیاز هر بازی، مجموعا ۱۲ امتیاز را بگیریم و اگر یک بازی را هم مساوی کنیم، صعود نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز