خبرگزاری کار ایران

بررسی آخرین تحولات در فدراسیون شهاب الدین/کناره گیری ها ادامه خواهد داشت؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۵۵۰

علی جوادی سرپرست فدراسیون فوتبال در حالی دیروز رسما به همکاری خود پایان داد که پیش از او و از روز 11 اسفند 99 تا به امروز و با حضور شهاب الدین عزیزی خادم،به ترتیب امیر مهدی علوی،محمد صادق درودگر،مهدی محمدنبی و علی سلیمانی از سمت های سخنگویی،مدیر حوزه ریاست و مدیریت روابط عمومی،مدیر بازاریابی،دبیرکلی و خزانه داری فدراسیون کناره گیری کرده بودند.

به گزارش ایلنا، روشن است که تفاوت استعفای جوادی با 4 نفر دیگر این بود که وی فرد متعمد رئیس جدید فدراسیون بود که پس از اینکه امیر مهدی علوی بلافاصله پس از انتخاب عزیزی خادم از سمت خود استعفا داد به عنوان سرپرست روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون منصوب شده بود.
علوی روز 13 اسفند به صورت رسمی استعفایش را اعلام کرد و شهاب الدین روز 16 اسفند 99 جوادی را جایگزین وی کرد.
بدین ترتیب،عمر حضور علی جوادی در سومین دور حضورش در فدراسیون فوتبال را(او پیش تر در زمان حضور محمد دادگان و مهدی تاج هم دو بار دیگر به این سمت منصوب شده و در ادامه کناره گیری کرده بود)می توان 32 روز دانست که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.
تحولات آتی چگونه رقم خواهد خورد؟

1_منطبق بر اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال،احکام سرپرستی تنها سه ماه اعتبار دارند و بدین ترتیب تکلیف حیدر بهاروند،سرپرست سازمان لیگ،حمیدرضا مهرعلی،سرپرست نایب رئیسی اول و همچنین منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی به زودی روشن خواهد شد.

بهاروند همان روز 10 اسفند 99 به سمت سرپرست سازمان لیگ منصوب شد و بدین ترتیب 46 روز از این سمت برای وی باقی مانده است.

مهرعلی روز 27 اسفند به سمت سرپرستی نایب رییسی منصوب شد و بدین ترتیب می تواند تا 27 خرداد در این سمت بماند.

اما موضوع منصور قنبرزاده هم قابل تامل است.صرف نظر از اینکه وی روز 18 اسفند به جای مهدی محمدنبی(که به شکل غیرمنتظره ای از سمت خود کناره گیری کرد و بسیاری در پروسه تایید اساسنامه فدراسیون و آرامش آن در سال 99 وی را نقش اول می دانند) به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون منصوب شد باید به برخی اخبار تایید نشده هم اشاره کرد که حکایت از دیدگاههای متفاوت مدیرعامل اسبق باشگاه نفت در برخی امور اجرایی فدراسیون و احتمال کناره گیری اش در آن موعد حکایت دارند.

2_به نظر می رسد میرشاد ماجدی رئیس فعلی کمیته جوانان فدراسیون گزینه نخست و قطعی برای حضور در قسمت کمیته فنی و توسعه فدراسیون باشد.بدین ترتیب احتمالا فدراسیون پس از سال ها با مرتضی محصص در این بخش خداحافظی خواهد کرد.

3_از سوی دیگر،مطابق اخبار تایید شده دیگر،دکتر امین نوروزی در کمیته پزشکی جانشین دکتر توحید سیف برقی عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد شد.

4_مدیر روابط عمومی و سخنگوی جدید فدراسیون هم از موارد مناقشه برانگیز آتی خواهد بود و باید دید پس از جدایی غیرمنتظره و سریع جوادی نفر بعدی موردنظر خادم در این سمت چه کسی خواهد بود.در این قسمت نام دو مشاور رسانه ای رئیس و همچنین یکی از کارمندان قدیمی فدراسیون به گوش می رسد.

5_تکلیف احمدرضا براتی در بخش حقوقی فدراسیون هم از موارد مبهم است.وی که در کنفدراسیون صاحب منصب است در حالی این روزها در اتاق خود فعالیتش را به عنوان عضو هیات رئیسه ادامه می دهد که سایه حضور غلامرضا رفیعی بر امور حقوقی فدراسیون بر عمارت سئول سنگینی می کند.باید دید مسولیت های حقوقی فدراسیون با توجه به اعتقاد ویژه خادم به رفیعی در آینده به چه شکل تقسیم خواهد شد.

این ها فقط بخشی از تغییر و تحولات احتمالی است که به نظر می رسد در آینده رخ دهد. باید دید در نهایت وضعیت فدراسیون فوتبال به کجا می‌انجامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز