خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: مسئولیت از دست رفتن موقعیت‌ها با من است/ حتما یک جای کارم ایراد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۴۹۸

سرمربی پرسپولیس نسبت به انتقادات وارده به مهاجمان این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در برنامه شب‌های فوتبالی درباره لیگ قهرمانان آسیا و عملکرد پرسپولیس گفت: ما در خط حمله عیسی آل کثیر را داریم که بعد از شش ماه تازه وارد تیم شده و مغانلو هم شاید در شرایط مسابقه نباشد. این‌که بخواهیم روی فورواردهایمان انتظار و فشار بیش از حد بگذاریم که چرا گل نمی‌زنند، کار درستی نیست. باید به آن ها اعتماد کنیم و اگر مشکلی به وجود بیاید و گلی زده نشود و موقعیت از دست بدهند، مسئولیتش با من است.

وی افزود: حتما یک جای کار من ایراد داشته که این ها نتوانسته‌اند کارشان را درست انجام دهند. خواهشا روی بچه های خط حمله فشار نیاوریم. من ایمان و اعتقاد زیادی به آن ها دارم و مطمئنم با اعتماد به آن ها نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت آل کثیر عنوان کرد: حتما به او خواهیم گفت که رعایت کند. او تجربه سختی بعد از آن اتفاق داشته. هنوز هم اعتقاد داریم که سخت گیرانه بود و می‌توانستند از آن راحت بگذرند چون قبلاً هم انجام داده بود. باید سعی کنیم اعتمادش را جلب و از او استفاده خوبی کنیم. عیسی پر تلاش و پر انگیزه است و می‌خواهد که چند ماهی که نبوده را جبران کند. انشالله که عیسی هم جواب خوبی به ما بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز