خبرگزاری کار ایران

وقتی شهاب الدین، اظهارات سخنگوی فدراسیون را تکذیب می‌کند/ چه کسی راست می‌گوید؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۴۶۸

رئیس فدراسیون در گفت و گوی امروز خود با ورزش و مردم در نقطه مقابل اظهارات سرپرست روابط عمومی این فدراسیون نکاتی را ابراز کرد.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین عزیزی خادم که امروز در استودیوی برنامه ورزش و مردم حضور یافته بود، درباره موضوع مربوط به واگذاری سند ساختمان های فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس به شرکت شستا که در آغاز هفته گذشته تیتر اخبار شده بود عنوان کرد: ساختمان فدراسیون همچنان در همان  ساختمان قبلی است بخش زیادی از بدهی‌ها به شستا پرداخت شده است. ضمن اینکه من نامه ای مبنی بر واگذاری سه دانگ سند ساختمان پرسپولیس به شرکت شستا ندیده ام.

این در حالی است که هفته گذشته با طوفان خبری واگذاری سه دانگ سند ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام شستا واگذار شده آغاز شده بود.

علی جوادی، سرپرست روابط عمومی فدراسیون در این باره عنوان کرده بود: توقیف ساختمان پرسپولیس و فدراسیون صحت دارد و در دنیای شیشه‌ای نمی‌توان چیزی را مخفی کرد. این یک اتفاق قدیمی و موضوعی است که از قبل شکل گرفت. مثل تمام ماجراهایی که از لحاظ مالی همه مردم ایران می دانند متعلق به مدیریت گذشته است، متاسفانه این مورد هم یکی از حقایق تلخی است که فدراسیون جدید با آن رو به رو شده است.  

جوادی حتی پا را فراتر گذاشته و گفته بود: امیدواریم بتوانیم این دو ساختمان را با قرار وثیقه‌ای آزاد کنیم و در ادامه منبعی تهیه شود و این پول را در اختیار شستا بگذاریم. باید این بدهی پرداخت شود تا ان شاءالله بتوانیم دو ساختمان را آزاد کنیم.

با این وجود و با توجه به تناقضات به وجود آمده میان رئیس فدراسیون و سخنگوی آن، پرسشی در افکار عمومی مطرح است که در این موضوع شهاب الدین حقیقت را می گوید یا علی جوادی؟ در شرایطی که رضوانی فر، مدیرعامل شستا هم از تسویه حساب فدراسیون با این شرکت سخن گفته بالاخره عزیزی خادم راست می گوید که به صحبت های شفاهی نمی توان اطمینان کرد و سندها توقیف نشده یا نه در دنیای شیشه ای مدنظر مدیر روابط عمومی این اتفاق رخ داده است و باید وثیقه گذاشت؟

پاسخ به این پرسش ها شاید کلید ورود به ماجراهای دیگر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز