خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی: دیاباته می‌تواند بهتر عمل کند / استقلال در آسیا باید صلابت بیشتری داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۳۲۷

پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صلابت بیشتری نیاز دارند.

مهدی امیر آبادی در گفتگو با ایلنا درباره شرایط تیم استقلال پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تساوی مقابل پیکان نتیجه بدی نبود که برخی به کادرفنی انتقادات بی رحمانه‌ای را مطرح می‌کنند. تیم شرایط سختی را پشت سر گذاشته و بازیکنان هنوز زیر نظر فرهاد مجیدی خودشان را پیدا نکرده‌اند. بازی برابر پیکان سخت بود زیرا خیلی دفاعی بازی کردند و تیم‌های تارتار همیشه مقابل استقلال چنین نمایشی دارند. پیش بینی می‌شد در این بازی شرایط سخت باشد اما انتظار داریم که از تک موقعیت‌ها هم حداکثر استفاده را کنیم.

او درباره وضعیت خط حمله تیم گفت: دیاباته به خصوص در حد انتظارات رفتار نمی‌کند و باید خیلی بهتر این‌ها باشد. همه می‌دانیم که او در شرایط آرمانی فصل گذشته نیست که البته طبیعی است و همه تیم مانند او از حد مناسب خودشان دور هستند اما تو مقابل پیکان حداقل باید یک گل به ثمر می‌رساند. 

او درباره اینکه گفته می‌شود با حضور قاسمی نژاد این مشکل برطرف می‌شد، گفت: بله، به طور حتم اگر امین قاسمی‌نژاد جذب می‌شد قدرت تیم افزایش پیدا می‌کرد و می‌توانست قدرت تهاجمی‌اش در نیم فصل دوم افزایش پیدا کند. استقلال این فرصت را داشت تا اختلاف خود را با صدر جدول کمتر کند اما گاهی اوقات در فوتبال این اتفاقات پیش می‌آید. پیکان بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داده بود و با چندین نفر دفاع می‌کرد تا حداقل امتیاز را مقابل آبی‌پوشان به دست آورد.

پیشکسوت آبی پوشان درباره پیش بینی از نتایج تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به طور حتم استقلال برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید صلابت بیشتری داشته باشد تا بتواند از پس رقیبان خارجی خود برآید. آبی‌پوشان اگر سرعت بیشتری به بازی می‌دادند می‌توانستند موفق‌تر باشند، به طور حتم کادرفنی استقلال این بازی را به طور کامل آنالیز کرده تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنند. استقلال مربیان و بازیکنان خوبی در اختیار دارد که با آنها می‌تواند در رقابت‌های آتی موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز