خبرگزاری کار ایران

کامیابی نیا: باید در استفاده از موقعیت‌ها بهتر عمل کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۲۷۷

هافبک پرسپولیس از دلایل برتری تیمش مقابل نساجی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کمال کامیابی‌نیا پس از برتری پرسپولیس مقابل نساجی اظهار کرد: بازی خوبی بود که خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و با روحیه به آسیا برویم. از حالا به بعد تمام فکر و ذکر ما لیگ قهرمانان است و با تمرکز بالا به هند می‌رویم تا از مرحله گروهی صعود کنیم.

او در خصوص فرصت‌سوزی مهاجمان پرسپولیس عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های مثبت پرسپولیس است که موقعیت ایجاد می‌کند، اما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا به گل برسیم و از فرصت‌هایمان بهره ببریم.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط تیمش در آستانه حضور در لیگ قهرمانان ابراز کرد: شرایط هر دوره متفاوت است و تیم‌ها با امکانات و ریکاوری خوبی به بازی‌ها می‌آیند. در شرایط کرونایی نیز مسابقات را هر سه روز یکبار گذاشته‌اند که کارمان را سخت خواهد کرد.

کامیابی‌نیا اضافه کرد: هر تیمی تمرکز و ریکاوری بهتری داشته باشد، در آسیا موفق می‌شود و نتیجه خواهد گرفت.

او پیرامون برگزاری بازی‌ها در هند و میزبانی که کمتر تماشاگر فوتبال پیش‌بینی حضور یک تیم از این کشور در لیگ قهرمانان را داشت، عنوان کرد: تمام تیم‌های آسیا در حال پیشرفت هستند. شما قطر را نگاه کنید که در رنکینگ فیفا چه جایگاهی داشت و الان به کجا رسیده است. باشگاه‌های خارجی در حال پیشرفت هستند و امیدوارم فوتبال ایران نیز روز به روز پیشرفت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز