خبرگزاری کار ایران

گزارش اولین تمرین فولادی‌ها در عربستان (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۰۳۰

قرمزپوشان اهوازی اولین تمرین خود را در ورزشگاه اختصاصی تیم الریاض برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، تیم فولاد خوزستان روز گذشته به ریاض عربستان سفر کرد تا برای دیدار با العین امارات در پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا آماده شود. شاگردان جوادنکونام بلافاصله پس از ورود به هتل محل اقامت خود، تست کرونا دادند و سپس تا اعلام پاسخ تست‌ها در اتاق‌های خود قرنطینه شدند.

صبح امروز پاسخ تست تمامی اعضای تیم فولاد خوزستان از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال عربستان منفی اعلام شد و با توجه به منفی شدن تست‌های اعضا، مجوز حضور در تمرینات برای تمامی بازیکنان صادر شود.

قرمزپوشان اهوازی امشب اولین جلسه تمرینی خود در عربستان را در زمین چمن اختصاصی ورزشگاه الریاض انجام دادند تا برای مسابقه شنبه برابر العین آماده شوند.

بازیکنان پس از گرم کردن زیر نظر مربی بدنساز، تمرینات گروهی خود را برگزار کردند. جواد نکونام به همراه دیگر اعضای کادرفنی در تمرین امشب حضور داشت و نکات فنی را در طول تمرین تاکتیکی به بازیکنان گوشزد می‌کردند. 

محسن فروزان، احسان مرادیان و علی غلام‌زاده سه دروازه‌بان تیم فولاد در این مسابقات زیر نظر نادر غبیشاوی تمرینات اختصاصی انجام دادند.

گفتنی است تیم فولادخوزستان روز شنبه در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض برابر العین قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز