خبرگزاری کار ایران

امیرحسین کریمی:

بازی مقابل فینالیست آسیا برای هر تیمی سخت است/ داور در نیمه دوم به نفع پرسپولیس سوت زد/ می‌توانستیم دو گل دیگر بزنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۶۹۵

هافبک پدیده مشهد در خصوص بازی پا پرسپولیس توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و پدیده به تساوی یک بر یک رسیدند. امیر حسین کریمی هافبک پدیده در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: ما برای سه امتیاز این دیدار وارد زمین شدیم و سعی و تلاش ما بر این بود که بتوانیم تمامی امتیاز را در سال جدید بگیریم و سال را با پیروزی آغاز کنیم و رتبه خود را در جدول ارتقا دهیم اما خب در پایان گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی نیز است به نظرم خوب است.

کریمی در خصوص اینکه چرا پدیده زود به لاک دفاعی فرو رفت، اظهار داشت: پرسپولیس فینالیست آسیا و تیم بزرگ و خوبی است و این موضوع کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. وقتی این تیم گل خورد و عقب افتاد به هرحال تلاش خود را کرد که گل خورده را جبران کند. بازیکنان تعویضی این تیم نیز ملی پوش بودند و از سطح کیفی بالای برخوردار هستند و طبیعتا این تیم باید فشار بیاورد. ما نیز جلو یک هیچ از حریف جلو بودیم و به دنبال حفظ نتیجه بودیم و بنابراین مجبور شدیم تا دفاع کنیم. 

وی در مورد اینکه آیا پدیده برای ضد حملات خود برنامه داشت؟ بیان کرد: وقتی گل زدیم تمامی برنامه‌های ما روی ضد حملات بود. دو یا سه صحنه را داور از ما گرفت و سوت نزد. دو موقعیت خوب نیز داشتیم که می‌توانستیم به گل‌های بعدی برسیم و نتیجه بازی کاملا برعکس می‌شد.

کریمی در خصوص داوری نیز اظهار داشت: نیمه دوم داوری کاملا یک طرفه شد و همه سوت‌ها را به نفع پرسپولیس زد و دو یا سه ضد حمله را از ما گرفت.

وی در مورد بازی بعدی پدیده برابر ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم خوب و باکیفیتی است و با حضور مجتبی حسینی جان دوباره گرفته. ما نیز برای ۳ امتیاز این دیدار به میدان خواهیم رفت و به دنبال آن هستیم تا شکست در جام حذفی برابر این تیم را جبران کنیم. 

هافبک پدیده در خصوص خریدهای جدید این تیم اظهار داشت: خوشبختانه ما در نیم فصل بازیکنان خوبی را جذب کردیم و آنها نیز اگر چه اسم و رسم دار نیستند اما در همین مدت کیفیت بالای خود را نشان دادند و همین موضوع ما را برای ادامه مسابقات امیدوار کرده است تا بتوانیم در پایان فصل پدیده را در جدول در رتبه‌های بالا ببینیم. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز