خبرگزاری کار ایران

گردان: هنوز در منطقه خطر هستیم و نتایج خوب باید ادامه پیدا کند/ استقلال قرعه سختی در جام حذفی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۵۵۶

گلر تیم ذوب آهن در مورد تقابل با استقلال در جام حذفی صحبت کرد.

شهاب گردان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری ذوب آهن مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی خیلی سخت و البته مهمی با صنعت نفت داشتیم و این تیم از تیم‌های خوب لیگ بیستم است و نتایجش تا اینجا این موضوع را اثبات می‌کند. ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و پیروزی در این دیدار حقمان بود و البته می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده شویم. ما موقعیت چندانی به حریف ندادیم ولی موقعیت‌های زیادی روی دروازه آنها خلق کردیم که با بدشانسی و عملکرد خوب گلرشان از دست رفت و می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری پیروز شویم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن در 14 هفته ابتدایی لیگ تنها یک برد داشت و حالا در 3 بازی اخیر 2 برد داشته هم گفت: دلایل زیادی برای نتایج نیم فصل اول ما وجود دارد که بارها گفته شده و بخشی از آن هم فعلاً جایش نیست بگویم ولی خدا را شکر شرایط در حال بهتر شدن است و یکی از دلایلش که می‌توانم بگویم این است که اشتباهات داوری در چند هفته اخیر ما را اذیت نکرده است.

گلر ذوب آهن در مورد تاثیر حضور مجتبی حسینی در این تیم هم توضیح داد: به هر حال نقش سرمربی تیم در نتایج خیلی پررنگ است و این یک امر طبیعی است و آقای حسینی توانسته نظم و انسجام خوبی به تیم بدهد و تمرکز و روحیه لازم را به تیم تزریق کند.

گردان در مورد اینکه با شکست سایپا اختلاف امتیاز در پایین جدول کم شده هم گفت: درست است که نتایج سایر تیم‌ها هم مهم هستند ولی ما باید تمرکزمان روی کار و نتایج خودمان باشد و اگر تیم‌های بالایی امتیاز هم بدهند ولی ما نتوانیم امتیاز بگیریم فایده ای برای ما ندارد. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در هفته های بعد نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم از این وضعیت در جدول جدا شویم.

وی در پایان در رابطه با قرعه ذوب آهن در جام حذفی و تقابل با استقلال هم خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند ما بدشانس هستیم و قرعه خیلی سختی به ما خورده را متوجه نمی‌شوم. شرایط جام حذفی با لیگ متفاوت است و در جام حذفی به نظرم قرعه سخت و آسان خیلی معنی نمی‌دهد. ما بارها شده تیممان شرایط خوبی نداشته و مقابل تیم‌های مدعی در جام حذفی پیروز شدیم و بارها هم شده که وضعیتمان خوب بوده و برابر تیم‌های دسته پایین تر شکست خوردیم و حذف شدیم و برای همین شرایط جام حذفی از نظرم متفاوت است و برای همین عقیده ندارم بازی با استقلال قرعه سختی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز