خبرگزاری کار ایران

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با ایلنا:

پیروزی‌های ما در ابتدای فصل توقعات را بالا برد/ از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما حرف قلعه نویی را گوش دادم و ماندم/ به سهمیه آسیایی فکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۵۱۳

کاپیتان گل گهر در گفتگویی، در خصوص شرایط خود توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل گهر سیرجان درگفتگو با خبرنگار ما در خصوص اینکه سال ۹۹ چگونه بود، گفت: خداراشکر در سال ۹۹ موفق شدیم در روزهای پایانی لیگ نوزدهم با تلاش بازیکنان در لیگ برتر بمانیم تا لیگ بیستم را با شرایطی متفاوت و با حضور امیر قلعه نویی تجربه کنیم و توانستیم قابلیت‌های خود را به خوبی نشان دهیم. اما خب متاسفانه کرونا زندگی همه را تحت تاثیر قرار داد و شرایط متفاوتی را برای همه رقم زد و  متاسفانه عده ای از عزیزان خود را از دست دادیم که کام همه تلخ شد.

کاپیتان گل گهر در خصوص پیروزی این تیم برابر ماشین سازی گفت: با توجه به موقعیت این تیم در جدول شاید برخی فکر می‌کردند ما کار ساده‌ای برابر ماشین سازی خواهیم داشت. اما ۶ بازیکن ما مصدوم بودند و وضعیت من نیز برای حضور در این بازی مشخص نبود تا اینکه جواب تست من منفی شد و خداراشکر در این شرایط که کار آقای قلعه نویی سخت شده بود توانستم به تیم کمک کنم و همیشه در این سال‌ها بدون آنکه توجه‌‌ای به شرایط خودم داشته باشم برای تیم جنگیده‌ام.

وی افزود: در دقایق پایانی نیمه اول متاسفانه گل خوردیم و اگر گل خورده را در همان نیمه اول جبران نمی‌کردیم کار ما برای نیمه دوم سخت می‌شد. خدا را شکر در نیمه دوم توانستیم ۲ گل دیگر به ثمر برسانیم و سال جدید را به پیروزی آغاز کنیم.

ابراهیمی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس در نیم فصل دوم، اظهار داشت: من مصدوم بودم و در تمرینات تیم حضور نداشتم عده‌ای شیطنت کردن و گفتند من قهر کردم که اینگونه نبود. من از پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد داشتم اما با باشگاه قرارداد داشتم و به آن متعهد بودم. از طرفی همه بازیکنان نیز به خوبی می‌دانند که هر تصمیمی که امیر قلعه نویی بگیرد به نفع ما و تیم است من نیز به عنوان کاپیتان و شاگرد ایشان، حرف ایشان را قبول کردم و ماندم.

وی در پایان در خصوص این سوال که آیا گل گهر می‌تواند در پایان فصل سهمیه آسیایی را کسب کند، گفت: نتایج ابتدای فصل توقعات برخی را بالا برده است. اما گل گهر دومین سال است که در لیگ برتر حضور دارد و هنوز راه و هدف زیادی داریم. در ابتدای فصل هم گفته بودم زود است که بخواهیم از الان در مورد سهمیه صحبت کنیم. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و برای شادی هواداران خواهیم جنگید و به سهمیه هم فکر میکنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز