خبرگزاری کار ایران

بنزما: الکلاسیو بزرگترین بازی روی زمین است؛ باید مراقب مسی باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۴۲۶

کریم بنزما به عنوان مهاجم رئال مادرید امیدوار است همبازیانش در الکلاسیکو مراقب لیونل مسی باشند.

به گزارش ایلنا، تیم رئال مادرید پس از مصاف با لیورپول، پیش از بازی برگشت مقابل این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی سخت و حساس الکلاسیکو را پیش رو دارد که کریم بنزما آن را یک فینال توصیف می‌کند.

بنزما در گفتگو با دوربین صفحه رسمی لالیگا درباره بازی هفته آینده گفت: به نظرم الکلاسیکو بزرگترین بازی روی زمین است. تاریخ بزرگی پشت دو تیم وجود دارد. ما همیشه مقابل تیمی بازی می‌کنیم که به مالکیت توپ علاقه دارد و بازی را سخت می‌کند.  مانند بازی رفت در نیوکمپ برای پیروزی می‌رویم چرا که این بازی برای ما مانند یک فینال است. باید مراقب مسی باشیم.

او درباره عملکرد شخصی خود گفت: نمیدانم این فصل بهترین فصلم است یا نه. هر فصل را از صفر شروع می‌کنم و هدفم این است که از فصل قبل بهتر باشم. در فرم گلزنی خوبی قرار دارم و امیدوارم که بتوانم این روند را ادامه بدهم. بتوانم دوباره به تیمم کمک کنم و امتیازات را جمع کنیم.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید درباره شانس‌های قهرمانی لالیگا در فصل جاری گفت: سرنوشت این لیگ هنوز مشخص نیست و رقابت بسیار جذاب و داغ شد. ما هر بازی را مانند یک فینال برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز