خبرگزاری کار ایران

شاکری: از ابتدای فصل به دنبال سهمیه آسیایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۹۴۷

بازیکن تیم گل گهر درباره مسابقه برابر ماشین سازی تبریز و برتری در اولین بازی سال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یونس شاکری درباره برد تیمش مقابل ماشین سازی گفت: بازی سختی بود و می دانستیم که ماشین سازی به دنبال یک بازی دفاعی خواهد بود اما خدا رو شکر که با تاکتیک مدنظر کادرفنی و صحبت های آنها توانستیم به سه امتیاز در سال 1400 دست یابیم.

مهاجم گل گهر که در این بازی موفق شد با هت تریک خود تیمش را به یک برد ارزشمند برساند، درباره آن گفت: کمک بچه ها و لطف آنها  و البته دعای پدر و مادرم بود. خیلی خوشحالم چرا که اولین هت تریک من در لیگ برتر بود و واقعا از این اتفاق خوشحالم.

شاکری درباره گل اول خود برابر ماشین سازی که با یک چرخش و در ادامه ضربه به دروازه همراه بود که شباهت زیادی به گل‌های داخل سالنی وحید شمسایی داشت اینطور توضیح داد: گلم کاملا فوتسالی بود. دیروز در تمرین این گل را زده بودم و امروز هم در بازی موفق شدم آن را به ثمر برسانم تا تمرین شده باشد.

مهاجم شمالی گل گهر سیرجان درباره شانس دستیابی به سهمیه نیز گفت: ما از ابتدای فصل تا به امروز تمام تمرکزمان روی این بود که سهمیه بگیریم یا رده بالای جدول باشیم. خدا را شکر که اولین بردمان را در سال جدید جشن گرفتیم و امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد.

وی درباره اضافه شدن مرتضی تبریزی و رقابت شدید در خط حمله این تیم گفت: مرتضی فوتبالیست قابلی هستند، منشا هم همینطور. هر فوتبالیستی دوست دارد کنار مرتضی باشد و خدا را شکر که این افتخار نصیب من شد و ما یک تیم هستیم و فرقی نمی کند چه کسی بازی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز