خبرگزاری کار ایران

پورقاز: یک اشتباه داشتیم و گل خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۹۳۶

مدافع هوادار در مورد تقابل با استقلال و شکست مقابل این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عزت‌الله پورقاز پس از شکست یک بر صفر هوادار مقابل استقلال اظهار داشت: یک اشتباه داشتیم و گل خوردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم. نیمه دوم خوبی داشتیم و عملکرد خوبی داشتیم. فوتبال بازی اشتباهات است و هر تیمی که از اشتباهات استفاده کند برنده خواهد شد. در مجموع تیم ما خوب بازی کرد و می شد نتیجه دیگری رقم بخورد.

وی درمورد تاثیرات داور روی کیفیت بازی، تصریح کرد: اکرمی روی برخی از تصمیمات عجیب رفتار کرد. نمی‌دانم چرا داور عصبی بود. رفتار او اصلا خوشایند نبود و امیدوارم در آینده قضاوت‌های بهتری داشته باشد.

مدافع تیم فوتبال هوادار درخصوص روند این تیم، گفت: تیم ما روند رو به جلویی دارد. تعطیلات پیش‌رو می‌تواند بسیار به ما کمک کند. الهامی و دستیارانش برنامه خوبی برای تیم دارند. تیم جدیدی را بعد از تعطیلات خواهید دید.

پورقاز درمورد احتما بازگشت به تیم ملی عنوان کرد: در نیم فصلی که به هوادار آمده‌ام بسیار زحمت کشیدم. فصل گذشته سختی‌های زیادی کشدیم اما امسال تلاش کردم بهترین بازی‌ها را انجام بدهم. امیدوارم کی روش هم من را ببیند و بتوانم به تیم ملی بازگردم، چون این آرزوی هر بازیکنی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز