خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: آمار اسکوچیچ خیلی خوب است / تیم ملی می‌تواند با روحیه بالا به جام جهانی صعود کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۵۳۷

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال بازی راحتی برابر پیکان نداشت البته هیچ بازی برای استقلال تا پایان لیگ راحت نخواهد بود.

مهدی پاشازاده در گفتگو با ایلنا درخصو بازی ایران برابر سوریه اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. بازیکنان تیم ملی هم شاداب بودند و همین شادابی و نشاط باعث شد تا بتوانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند. در تمام خطوط عملکرد خوبی را دیدیدم و بازیکنان به وظایف خودشان به خوبی عمل کردند. البته در عین حال باید بگویم نقاط ضعفی را داشتیم که باید برطرف شود. 

 

او درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی عنوان کرد: فکر می‌کنم اسکوچیچ توانسته در فرصت کم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌آل برساند که آنها بتوانند یک بازی خوب را برابر حریف سختکوش انجام دهند. ببینید با حضور او می‌بینیم که بازیکنان به خوبی وظایف خود را می‌دانند به طور مثال یکی از محاسن تیم ملی در این دیدار این بود که بازیکنان به سرعت جمع می‌شدند و اجازه گلزنی به حریف را نمی‌دادند البته یکی، دو بار خط دفاع ما دچار اشتباه شد و به حریف موقعیت داد که به طور حتم این مشکلات از چشم سرمربی تیم ملی پوشیده نمانده و برای برطرف کردن نقاط ضعف خط دفاع، برنامه‌های خاصی دارد. 3 پیروزی در 3 دیدار یعنی آمار صد درصدی و خیلی خوب است و امیدوارم ادامه داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال درباره شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی گفت: این خواست من و همه هواداران و مردم است که یکبار دیگر تیم ملی را در جام‌جهانی ببینیم. با شرایطی که من از تیم ملی دیدم، این تیم می‌تواند با آمادگی بالا از لحاظ روحی و روانی و انجام کارهای تاکتیکی، به جام‌جهانی صعود کند به شرط آنکه اردوهای مناسبی داشته باشد و بازیکنان با آمادگی کامل به مصاف حریفانشان بروند.

پاشازاده درباره عملکرد استقلال مقابل پیکان همچنین اظهار داشت: استقلال روند خوبی را در پیش گرفته است. آنها سه بازی پیاپی را با برد به پایان رساندند. بازی با پیکان با تساوی به پایان رسید که نتیجه تقریبا محتملی بود. تیم تمرینات سختی را پشت سر گذاشت و پیکان هم یک تیم کاملا دفاعی بود. پیکان تیم بسیار خوبی است. مهدی تارتار توانسته شرایط خوبی را برای پیکانی‌ها به وجود بیاورد. استقلال بازی راحتی برابر پیکان نداشت البته هیچ بازی برای استقلال تا پایان لیگ راحت نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز