خبرگزاری کار ایران

مهدیزاده: سال جدید باید برخلاف سال ۹۹ باشد/ می‌توانیم امسال قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۵۱۸

مدافع تیم سپاهان در مورد اهدافش در سال جدید و بازی پیش رو صحبت کرد.

محمدرضا مهدیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اتفاقات سال گذشته اظهار داشت: سال ۹۹ به طور کلی سال خوبی نبود و از جنبه های مختلف می‌توان گفت به خاطر اتفاقات ناخوشایندی که رخ داد سال بدی بود ولی از لحاظ ورزشی برای خودم می‌توانم بگویم در مجموع نه سال خیلی خوبی بود و نه خیلی بد. 

وی افزود: بهترین اتفاق برای من در سال ۹۹ گلی بود که به صنعت نفت آبادان زدم و با این گل سپاهان پیروز شد و بدترین اتفاق هم شکست مقابل استقلال در جام حذفی بود که باعث شد از صعود به فینال باز بمانیم.

مدافع سپاهان در مورد انتظارش از سال جدید هم توضیح داد: انتظام از سال ۱۴۰۰ این است که دقیقا برخلاف سال ۹۹ باشد. از طرفی این ویروس کرونا زندگی مردم را سخت کرده و باعث شده عزیزانی از میان ما بروند و خانواده‌های زیادی داغدار شوند و از طرفی مشکلات اقتصادی خیلی شرایط سختی برای مردم ایجاد کرده و امیدوارم این دو مشکل در سال جدید برطرف شوند. 

مهدیزاده در مورد شانس قهرمانی سپاهان در سال جدید هم توضیح داد: شانس قهرمانی برای سپاهان وجود دارد ولی کار راحتی نیست و خیلی باید تلاش کنیم و کم اشتباه باشیم تا بتوانیم از این فرصت بهترین استفاده را ببریم و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را در پایان فصل به هواداران هدیه دهیم. 

وی در رابطه با دیدار امروز سپاهان مقابل سایپا هم گفت: بازی سختی داریم و سایپا تیمی است که سخت گل می‌خورد و سخت امتیاز می‌دهد و این را مقابل تیم‌های مدعی به خوبی نشان داده ولی ما قصد داریم از لغزش رقبا استفاده کنیم و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز