خبرگزاری کار ایران

ولخرجی یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی به کام محرم نویدکیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۰۳۶

بعد از تساوی روز گذشته سرخابی‌های پایتخت حالا سپاهان این فرصت را دارد تا با شکست سایپا فاصله خود را با این دو تیم افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر روز گذشته دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال تهران به مصاف رقبای خود رفتند.

پدیده مشهد که در ورزشگاه امام رضا پذیرای پرسپولیس بود در پایان نیمه اول با تک گل امین قاسمی نژاد موفق شد با پیروزی راهی رختکن شود. اما در نیمه دوم پرسپولیسی‌ها سرانجام بعد از حملات فراوان موفق شدند توسط میلاد سرلک به گل مساوی را وارد دروازه کنند.

شاگردان گل محمدی در ادامه هرچه زدند به در بسته خورد تا 2 امتیاز حساس را از دست دهند و 38 امتیازی شوند و در ادامه این فرصت را به استقلال بدهند که در بازی با پیکان فاصله خود را با پرسپولیس کم کند و همچنین سپاهان فرصت این را داشته باشد که با پیروزی برابر سایپا بین خود و سرخ‌پوشان اختلاف ایجاد کند.

شاگردان فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی درحالی پذیرای پیکان تهران بودند که در پایان این بازی دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند تا استقلال نتواند از فرصتی که برای آنها ایجاد شده استفاده کند تا 34 امتیازی شود تا همچنان اختلاف آنها با سرخ‌پوشان پایتخت 4 امتیاز باشد.

سپاهان اصفهان با محرم نویدکیا که در لیگ نوزدهم برخلاف ابتدای فصل حالا در قاموس یک مدعی ظاهر شده و سال 99 را با صدرنشینی به پایان رسانده است. حالا فرصت این را دارد تا در بازی روز دوشنبه خود برابر سایپا با شکست این تیم فاصله خود را با سرخابی‌های پایتخت افزایش دهد.

از طرفی پرسپولیس و استقلال در پایان فروردین ماه باید برای شرکت در دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب راهی هند و عربستان شوند و همین موضوع و فشردگی مسابقات این دو تیم می‌تواند این فرصت را در اختیار شاگردان نویدکیا قرار دهد تا با خیال راحت در راه قهرمانی قدم بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز