خبرگزاری کار ایران

مجیدی: پیکان خیلی فشرده بازی می‌کرد و شوت داخل چارچوب نداشت / از فرصت‌ها استفاده نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۹۳۸

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: با سیستم 1-4-5 بازی می‌کردند ما فرصت زیادی برای گلزنی به دست نیاوردیم. سه موقعیت گل داشتیم و از آنها استفاده نکردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار برابر پیکان تهران درباره مشکل گلزنی آبی پوشان اظهار داشت: در سه بازی گذشته که چنین مشکلی نداشتیم ولی با توجه به اینکه تیم پیکان خیلی فشرده و دفاعی بازی می‌کرد، با سیستم 1-4-5 بازی می‌کردند ما فرصت زیادی برای گلزنی به دست نیاوردیم. سه موقعیت گل داشتیم و از آنها استفاده نکردیم.

او ادامه داد: من طبق آماری که دیدم بدون اینکه تیم پیکان یک ضربه به چارچوب داشته باشد بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

مجیدی درخصوص لغو بازی صنعت نفت آبادان و حضور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسلما برای بازی‌های آسیایی خواهیم رفت، متاسفانه مشکلی که برای تیم ما به وجود آمد، چند بازیکن به دلیل کرونا نتوانستند در تمرینات شرکت کنند ولی خوشبختانه الان تمام بازیکنان را در اختیار داریم، به امید خدا با تمام توان قوا با تمریناتی که انجام می‌دهیم، می‌توانیم تیم را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم. 

استقلال برای آن مسابقات مصدومی ندارد؟ سرمربی آبی‌ها در این باره گفت: خوشبختانه مصدومی نداریم و فقط آقای بابک مرادی هستند که هنوز درگیر بیماری کرونا هستند.

وضعیت آقای غلامپور و فرزاد مجیدی چطور است؟ مجیدی در پاسخ به این سوال همچنین گفت: بله، صد درصد در لیگ قهرمانان به ما اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز