خبرگزاری کار ایران

تقابل با مس و فرصت بازگشت به کورس برای تراکتور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۵۷۸

بازی امروز تراکتور فرصت خوبی برای این تیم است تا بار دیگر خودش را در بین مدعیان بالای جدول قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور در نخستین دیدار رسمی خود در سال 1400 و در هفته نوزدهم لیگ برتر عصر امروز و از ساعت 17 در خانه میزبان مس رفسنجان است و رسول خطیبی جدال سختی با محمد ربیعی و شاگردانش خواهد داشت.

تراکتوری ها که در طول لیگ بیستم زیر نظر منصوریان، شجاعی و این اواخر خطیبی عملکرد پر فراز و نشیبی داشتند، با انتخاب سرمربی جدید خود تا حدودی به ثبات تاکتیکی رسیده و می‌شود انتظار داشت این تیم از این هفته و دیدار امروز روی نوار و ریل نتیجه گیری قرار بگیرد.

بازی امروز مقابل مس و 3 امتیاز آن با توجه به شرایط تراکتور و جایگاهش در جدول اهمیت زیادی در سرنوشت این تیم دارد و با توجه به اینکه به هفته های پایانی فصل نزدیک می‌شویم برتری در این دیدار می‌تواند امید سرخپوشان تبریزی را برای قرار گرفتن در کورس بالای جدول و کسب سهمیه زنده نگه دارد.

تراکتور با یک بازی کمتر نسبت به آلومینیوم در رتبه ششم جدول قرار دارد و با توجه به نزدیکی امتیازات در جدول می‌تواند در صورت برد در بازی امروز و اینکه سایر نتایج به سود این تیم باشد تا جایگاه چهارم جدول بالا خواهد آمد و می‌تواند جای فولاد را بگیرد و از سوی دیگر شکست در بازی امروز باعث سقوط تراکتور حتی تا جایگاه نهم جدول خواهد شد.

باید دید تراکتوری ها در بازی امروز چه نتیجه ای رقم خواهند زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز