خبرگزاری کار ایران

یزدی: آماده بازی سخت با نساجی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۴۰۲

سرمربی تیم نفت درباره شرایط بازیکنانش برای بازی فردا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، داریوش یزدی، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی هفته نوزدهم اظهار داشت: سال نو و روز طبیعت را به همه مردم تبریک می‌گویم. امیدواریم همه در خانه بمانند و خوش و خرم باشند. هرچند سخت است، اما بیرون آمدن از خانه هم مشکلات عدیده‌ای ایجاد می‌کند. با نساجی بازی داریم و کاملاً آماده هستیم. پس از  چهار، پنج روز استراحت، تمرینات را آغاز کردیم و مطالب فنی، روانی و جسمانی را تا حدودی در اردوی شش روزه اهواز کار کردیم تا بازیکنان را برای ادامه مسابقات آماده کنیم.

او ادامه داد: بازی سختی با یکی از تیم‌های نسبتاً خوب لیگ برتر داریم. اگر به جدول نگاه نکنیم، می‌شود گفت که بازی سختی داریم و آماده مسابقه هستیم. با وجود مشکلات، بهانه‌ای نداریم که تلاش نکنیم و با تمام توان خود وارد مسابقه می‌شویم. کادر فنی و بازیکنان، همدل و هم‌قسم هستیم تا از این بازی با سربلندی خارج شویم و خنده را به دل هواداران جاری کنیم تا سال جدید را برای آنها با پیروزی آغاز کرده باشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد استفاده از بازیکنان جدید تیم مقابل نساجی همچنین گفت: پنج بازیکن جدید جذب کردیم که اگر صلاح دیده شود، از آنها استفاده خواهد شد.

او درباره غایبان تیم نفت برای بازی فردا گفت: بلبلی محروم است و به‌جز او، سایر بازیکنان در بازی حضور دارند. امیدواریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. هواداران در ورزشگاه نیستند، اما از آنها می‌خواهم ما را با دل خود مورد لطف قرار دهند و انرژی مثبتی به ما منتقل کنند تا با توان بیشتر و بهتری بازی کنیم که امیدوارم با موفقیت همراه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز