خبرگزاری کار ایران

ماجدی: امیدوارم با قهرمانی در سه جام دل هواداران را به دست بیاوریم / غلامپور و مرادی هنوز درگیر کرونا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۳۱۶

مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرشاد ماجدی در نشست خبری پیش از مصاف با پیکان تهران اظهار داشت: فرا رسیدن سال نو را خدمت مردم عزیز و هواداران خوب استقلال تبریک و تهنیت عرض می‌‌کنم. 

او درباره شرایط استقلال گفت: ما تمرینات‌مان را از دوم فروردین شروع کردیم و تمام بازیکنان در تمرین حاضر بودند، به غیر از چندی از بازیکنان که با توجه به درگیر شدن به ویروس منحوس کرونا نتوانستند در تمرینات شرکت کنند اما ما با استفاده از بازیکنان امید و آکادمی آن خلا را پر کردیم و تمرینات بهصورت منظم انجام شدو تمام بازیکنان به بهبودی رسیدند و مشکلی وجود ندارد.

ماجدی درباره مصدومان و غایبان تیم برای این بازی گفت: فقط آقای بابک مرادی غایب هستند و آقای غلامپور که هنوز درگیر کرونا هستند و امیدواریم که هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و زود به خانه خود برگردند.

مربی تیم استقلال درباره اینکه با لغو مصاف با صنعت نفت آبادان استقلال بدون بازی رسمی در دو هفته به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌رود، عنوان کرد: آقای مجیدی تدابیر لازم را اندیشیدند و به نظرم وقت خوبی است که بازیکنان بیشتر برای بازی های آسیایی آماده شوند.

او درخصوص ساعت بازی‌‌ها آسیایی همچنین گفت: شرایط اینطور است و ما باید به قول معروف تمام فکرمان را برای اجرای برنامه خوب تعیین کنیم تا بازیکنان بتوانند در این ساعات بهترین عملکرد را داشته باشند.

ماجدی درباره تیم پیکان همینطور گفت: با توجه به شناختی که از آقای تارتار و تیم خوب پیکان دارم پیکان تیم جوان و با انگیزه است و مقابل ما با انگیزه مضاعف حاضر می‌شود. بازی مستقیم و پرس را خوب انجام می‌دهند و نکات تاکتیکی در تمرینات را بر اساس نقاط ضعف و قوت آنها چیده ایم و امیدواریم که نتیجه لازم را با بازیکنان کسب کنیم.

او در پایان گفت: امیدواریم که ما با قهرمانی در سه جام دل هوادارن مان را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز