خبرگزاری کار ایران

علیرضا منصوریان: باید ۴ گل به فولاد می‌زدیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۲۲۸

سرمربی آلومینیوم در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان که به تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم. ما در مسیر تغییر روند قرار داریم و این تغییر روند خیلی به ما کمک کرده است. از مدیران کارخانه و باشگاه تشکر می‌کنم که حمایت کردند و ما به خواسته‌های‌مان رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: فولاد تیمی است که روی 20 دقیقه اول خیلی تأکید دارد و ما سعی کردیم حریف را در این زمان از بازی خارج کنیم. روز خوبی داشتیم و چهار بار توپ را به تیر دروازه زدیم. موقعیت‌های خوب دیگری هم داشتیم و فولاد نیز دو موقعیت خیلی خوب داشت. در مجموع اگر قرار بود توپ‌ها به گل بنشیند من فکرمی‌کنم باید این بازی با نتیجه 4 بر 2  به نفع ما تمام می‌شد. بچه‌ها همه تلاش‌شان را کردند و به تیمم تبریک می‌گویم. ما در سه بازی اخیر کلین شیت کردیم و اینکه در خط دفاعی روی نقطه صفر می‌مانیم به بچه‌ها تبریک می‌گویم.

وی خاطر نشان کرد: امروز قبل از بازی اتفاقی رخ داد که تیم ما را دگرگون کرد. وقتی از هتل بیرون آمدیم، دیدیم که هواداران اراکی با پرچم و فشفه به استقبال تیم آمدند. سفره تیم با سفره هواداران در حال یکی شدن است و همین یار دوازدهم به ما در زمین انرژی داد. هوادار ما را همراهی می‌کند و امیدوارم ویروس کرونا تمام شود و شور واقعی هواداران را در ورزشگاه ببینیم.

منصوریان اضافه کرد: در بازی امروز خوش‌شانس نبودیم. چهار بار توپ به تیر خورد و دیگر نمی‌توان گفت بازیکنان بی‌دقت بودند. اگر خوش‌شانس بودیم روند بازی تغییر می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره این سؤال که آیا اراک می‌تواند نقطه بازگشت او به دوران خوب گذشته باشد، اشاره کرد: اینجا را نقطه عطف زندگی‌ام می‌بینیم و می‌توانم حضور در آلومینیوم را با حضور در نفت تهران و سال اول حضورم در ذوب‌آهن مقایسه کنم. اینجا با هواداران همسفره هستیم و باید بعد از بازی جواب آنها را بدهیم.

وی درباره وضعیت فولاد نیز ابراز داشت: فولاد این هفته برای آسیا می‌رود و از همینجا برای برای آقایان آذری، نکونام و هاشمی‌نسب و دیگر بچه‌های فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم،‌ چون این تیم از هفته آینده فولاد ایران است، نه فولاد خوزستان.

منصوریان درباره جذب بازیکنان مطرح در آلومینیوم یادآور شد: اعتقاد به بریز و بپاش زیادی ندارم. اعتقاد دارم نقاط ضعف تیم را در جاهای خاص باید برطرف کنیم. ما هم دوست داریم بازیکن تاپ را خریداری کنیم، ولی اعتقاد دارم تیم را باید بالانس کنیم. نمی‌توانیم یک بازیکن باارزش خیلی بالا جذب کنیم و یک بازیکن را باارزش پایین.

سرمربی تیم فوتبال آلومنیوم در خاتمه تصریح کرد: بازیکنان جوان خوبی جذب کرده‌ایم. حمیدرضا طاهر‌خانی که در پرسپولیس حضور داشته است فکر می‌کنم به تیم اضافه می‌شود. این بازیکن عقبه خوبی در بین ستاره‌های پرسپولیس داشته است. می‌توانستیم سه بازیکن فوق‌العاده گران بگیریم، ولی اعتقاد دارم بازیکن 100 اما بدون انگیزه به دردم نمی‌خورد، ولی بازیکن 70 با انگیزه را می‌توانم به 100 برسانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز