خبرگزاری کار ایران

جواد نکونام: به مردم خوزستان و فولاد ظلم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۲۲۶

جواد نکونام در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پس از مصاف با آلومینیوم اراک پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک که به تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در استان مرکزی هستیم. با توجه به اینکه بازی پس از تعطیلات برگزار شد و هر دو تیم به ویژه تیم ما از شرایط مسابقه دور بودند، بازی را با ریسک کمتر آغاز کردیم. تیم ما در 20 دقیقه اول خواب بود و شروع خیلی بدی داشتیم.

وی افزود: من به بازیکنانم این شرایط را تذکر داده بودم، آنهم به دلیل اینکه ما از آخرین دیدارمان که در جام حذفی بود، بازی دیگری انجام نداده و از شرایط مسابقه دور بودیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که بازی ما با گل‌گهر سیرجان را لغو کرد، چون بازیکنان‌مان اصلاً وقت استراحت نداشتند و اگر دیدار با گل‌گهر انجام می‌شد، با توجه به زمان دیدار در لیگ قهرمانان آسیا اصلاً نمی‌توانستیم در تعطیلات استراحت کنیم و تیم‌مان هم که دیگر تا پایان فصل هیچ زمانی برای استراحت نداشت.

نکونام عنوان کرد: در برنامه AFC اول 18 فروردین، سپس  22 فروردین و در نهایت 21 فروردین زمان بازی اول ما اعلام شد. اگر از همان ابتدا می‌دانستیم که 21 فروردین بازی داریم، مثل سایر تیم‌ها همان چهاردهم بازی می‌کردیم و به بازی با العین هم نزدیک می‌شدیم و این شرایط را برای‌مان بهتر می‌کرد. به هر حال برنامه‌های AFC دچار تغییر شد و ما متضرر و مجبور شدیم 12 فروردین بازی کنیم. شما هم می‌دانید که تیم از شرایط مسابقه دور و در زمین خوابش برده بود. 20 دقیقه اول را بد آغاز کردیم، اما بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم و توانستیم 2، 3 موقعیت خوب روی دروازه آلومینیوم داشته باشیم.

وی گفت: بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که آمادگی ذهنی لازم را نداشتیم و آلومینیوم برای رسیدن به موفقیت بیشتر توان گذاشت. پنج دقیقه ابتدایی نیمه دوم را هم خواب ماندیم و آلومینیوم دو موقعیت داشت. بعد از آن بازی را در دست گرفتیم و فرصت داشتیم. در مجموع دیداری که تیم ما انجام داد، با توجه به دوری از شرایط مسابقه، از لحاظ ذهنی و روحی و روانی خواب بود و این ضربه و لطمه زد و باعث شد که بد بازی کنیم.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: از زمانی که سرمربی فولاد شده‌ام، تیمم در هیچ مسابقه‌ای به اندازه دیدار امروز به حریف فرصت گل نداده بود. امروز تمرکز لازم را نداشتیم و حریف چند فرصت خطرناک داشت. خودمان می‌دانیم و همه اذعان دارند که آلومینیوم در خانه خیلی خوب بازی می‌کند و پرسپولیس را نیز در همین جا شکست داده است. هر تیمی که به اینجا آمده، باخته یا مساوی کرده است. به هر حال تیم ما می‌توانست در روزی که در اندازه خودمان بازی نکردیم، برنده باشد.

نکونام تصریح کرد: امتیازات این بازی تقسیم شد و حالا باید به فکر بازی در آسیا باشیم که با ذهنیت آماده و بیدار به میدان برویم، چرا که آنجا جایی برای اشتباه کردن نداریم. العین تیمی است که بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد و حتی به بازیکن خارجی‌اش پاسپورت اماراتی داده‌اند که برای تیم ملی این کشور بازی کند. آنها قابل مقایسه نیستند و خیلی جلوتر از ما هستند. پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و از این بابت نیز متضرر شدیم. همه پنجره‌های تیم‌های دیگر باز شد، اما هیچ نگاهی به تیم ما نشد و از این بابت متضرر شدیم و مردم خوزستان و تیم فولاد مظلوم واقع شدند. همه تیم‌ها با ارتباطاتی که داشتند، توانستند پنجره خود را باز کنند، اما به تیم ما اجازه ندادند یک بازیکن جذب کنیم و نماینده ایران در آسیا هم که هستیم و بابت این اتفاق متاسفم.

وی درباره میزبانی العین که اینکه این میزبانی در اختیار ایران قرار نگرفت، گفت: واقعیتش این است که فوتبال ما چندی وقتی می‌شود که شکست خورده است و چیزی عجیبی نیست. ما در فوتبال اینها را می‌دانم که امارات، قطر و عربستان از ما جلوتر هستند. باید واقعی به فوتبال نگاه کنیم. ما فقط در ایران لیگ برگزار می‌کنیم و فوتبال‌مان هیچ چیزی ندارد. واقعیت‌مان این است که ما نمی‌توانیم برگزار کنیم. شما شهرها و مردم را ببینید که چگونه گرفتار کرونا هستند و در این شرایط نمی‌توانیم میزبانی کنیم. این واقعیت فوتبال است و ما نمی‌توانیم و تیم‌های دیگر میزبان می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز