خبرگزاری کار ایران

جدایی قوچان نژاد از زووله؛ گوچی راهی لیگ برتر می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۰۰۱

مهاجم ایرانی زووله هلند در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رضا قوچان نژاد بعد از دو فصل حضور در زووله هلند از این تیم جدا خواهد شد و به نظر می‌رسد تیم‌های ایرانی مشتری او باشند.

رضا قوچان نژاد که این فصل به رغم گلزنی در چند هفته متوالی باز هم مورد اعتماد مربی زووله قرار نگرفت در انتهای فصل از این تیم جدا خواهد شد. وبسایت هلندی rtlnieuws اعلام کرد که تیم زووله این کشور قرارداد ۹ بازیکن خود را تمدید نخواهد کرد که نام رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی و ۳۳ ساله این تیم نیز در میان این ۹ نفر دیده می‌شود.

این رسانه اعلام کرده است که باشگاه زووله در پایان فصل تمایلی به تمدید قرارداد ۹ نفر از بازیکنان خود ندارد و با آنها خداحافظی می کند. بازیکنانی نظیر رضا قوچان‌نژاد، مایک فان‌دوینن، خاویر موس، توماس لام، ویرجیل میسیدجان، یسپر دروست، کلینت لیمنز، مارک-اولیویه دو و نیگل برترام افرادی هستند که در پایان فصل باید از این تیم جدا شوند.

باید منتظر ماند و دید قوچان‌نژاد بالاخره به لیگ ایران خواهد آمد یا نه. او اخیرا اعلام کرده بود حتما روزی در لیگ ایران باز خواهد کرد اما زمان آن مشخص نیست. پرسپولیس و تراکتور مشتریان اصلی مهاجم سابق تیم ملی در سال‌های اخیر بوده‌اند. بازیکنی که به نظر می‌رسد در ۳۳ سالگی زمان حضورش در لیگ ایران فرا رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز