خبرگزاری کار ایران

عجایب فدراسیونی که قرار است چابک شود

آقای شهاب‌الدین عزیزی خادم به این ابهامات پاسخ دهید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۴۷۰

امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۰،درست یک ماه از حضور شهاب الدین عزیزی خادم در سمت ریاست فدراسیون فوتبال گذشت.

به گزارش ایلنا،یک ماه پیش در چنین روزی رئیس جدید فدراسیون فوتبال برگزیده شد تا فوتبال سکاندار خود را پس از حدود ۱۴ ماه بشناسد‌.

این در حالی است که شهاب الدین  به رغم تاکید بر شعار شفافیت و پاسخگویی در کمپین انتخاباتی در یک ماه اخیر به پرسش ها پاسخ نداده و بر این اساس برخی سوالات موجود در افکار عمومی در ادامه مطرح می شود.هرچند پرسش های دیگری هم از وی وجود دارد که در مقاطع آتی طرح خواهد شد‌.

به این امید که عزیزی خادم در آینده در مسیر پاسخگویی به رسانه ها باشد.

1_چرا خبر انتصاب سرپرست نائب رئیسی اول فدراسیون(حمیدرضا مهرعلی)در سایت رسمی فدراسیون دیده نمی شود و ایضا نام وی در جمع اعضا هیات رئیسه در صفحه اختصاصی آن در سایت وجود ندارد؟نکته دیگر اینکه آیا حیدر بهاروند،با حکم رسمی و مکتوب رئیس  سرپرست نائب رئیسی دوم فدراسیون شده است؟اگر اینطور است چرا در جلسه آخر هیات رئیسه فدراسیون حضور نداشته و ضمنا خبر انتصابش هم در سایت فدراسیون وجود ندارد؟از سوی دیگر،انتقاد صریح دکتر احسان قاضی زاده هاشمی در حضور رئیس فدراسیون فوتبال به حضور بهاروند آیا در این موضوع نقش داشته است؟

۲.آخرین وضعیت جلسه با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به کجا رسید؟آیا به هر روی لغو احتمالی این جلسه و همچنین ابهام در جلسه با اینفانتینو در مسیر دیپلماسی ورزشی تعبیر می شود؟

3_پس از درج خبر انتصاب طهمورث حیدری به عنوان رئیس کمیته استان های فدراسیون،دکتر احسان اصولی،دیگر عضو هیات رئیسه فدراسیون این خبر را تکذیب کرد و اظهار داشت وی به عنوان سرپرست منصوب شده است.با این وجود،خبر مربوط به انتصاب وی به عنوان رئیس کمیته استان های فدراسیون همچنان در سایت فدراسیون باقی مانده است.آیا پس از آن جلسه هیات رئیسه، جلسه دیگری برگزار شده که اعضا با انتصاب حیدری به عنوان رئیس موافقت کرده اند یا اساسا موافقت اعضا به صورت شفاهی اخذ شده است و یا که نه اصلا هنوز تایید اعضای هیات رئیسه فدراسیون اخذ نشده است؟

4_آیا شهاب الدین عزیزی خادم از سمت عضویت موظف در هیات مدیره پتروشیمی امیرکبیر استعفا داد و از جرگه دو شغله ها خارج شد؟

5_آیا برنامه جایگزینی برای تیم ملی فوتسال که قرار بود اردویش از 5 فروردین ۹۹ آغاز شود ،در نظر گرفته شده است؟آیا در آینده فوتسال دوستان حسرت لغو اردوهای اینچنینی را نخواهند خورد؟

6_به دنبال کناره گیری محمد صادق درودگر از کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال،آیا تکلیف این کمیته روشن شده است یا رکن اقتصادی فدراسیون همچنان بدون سکاندار است؟

7_با حضور دکتر احمدرضا براتی،رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون در جمع اعضا هیات رئیسه پیش بینی می شد از حضور وی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم صاحب منصب است استفاده بیشتری در حوزه های حقوقی و حقوق بین الملل ورزشی خواهد شد.این در حالی است که وی اخیرا در کمال تعجب از موضوعی نظیر میزبانی ایران هم ابراز بی اطلاعی کرده است.پرسش این است که آیا در یک ماه اخیر فدراسیون از ظرفیت‌داخلی و بین المللی وی بهره مند شده است؟

8_از آخرین اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران ماهها می گذرد.داود مهابادی از تیم ملی جوانان جدا شده و این تیم رسما به حال خود رها شده است.آیا هیچ برنامه ای برای تعیین تکلیف این تیم ها که با اقتدار به مرحله نهایی صعود کرده اند وجود ندارد؟زمان به سرعت می گذرد و موعد مسابقات نزدیک و نزدیک تر می شود.

9_تکلیف کارگروه چابک سازی فوتبال به کجا رسید و ایا این کارگروه می تواند برای فصل آتی مسولیت خطیر برگزاری مسابقات را به باشگاهها بدهد؟

10_با توجه به اینکه در اظهارات انتخاباتی رئیس فدراسیون درباره مباحث شرط بندی و فساد در فوتبال مباحثی مطرح شده بود،در کمیته اخلاق چه اقداماتی برای مبارزه با این فساد آغاز شده است؟

11_سرپرست دبیرکلی فدراسیون گفته بود پاداش بانوان فوتسالیست به صورت دو برابر در هفته آخر سال پرداخت خواهد شد.وعده جدید پرداخت چه زمانی خواهد بود؟

12_با توجه به تاکید در زمینه تعیین مدیران فنی بین المللی،آیا تغییری در مدیریت کمیته فنی و توسعه فدراسیون به وجود خواهد آمد؟موضوع استفاده از دکتر میرشاد ماجدی در این کمیته و انتخاب وی به عنوان تکنیکال دایرکتور به کجا رسید؟

13_با توجه به اینکه فیفا در ماههای آتی موضوع  تصویب بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال را پیگیری خواهد کرد،آیا در این زمینه از طریق مجلس و دولت با توجه به  قوانین کشور اقدامی صورت گرفته است؟

14_این شایعه که وزیر امورخارجه با رئیس فیفا و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی ایران نامه نگاری کرده صحت دارد؟اگر آری پاسخ چه بوده و اگر خیر خروجی جلسه با دکتر ظریف اساسا چه بوده است.

15_آیا انتخاب دو مربی جدید خارجی در کادر تیم ملی بزرگسالان و عقد قرارداد با آنان،در کمیته فنی و توسعه فدراسیون و سپس هیات رئیسه  مورد تایید قرار گرفته و فرآیند مربوطه طی شده و درباره رزومه و مباحث حقوقی قرارداد آنان تامل کافی صورت گرفته است؟

16_آیا تعیین مبلغ 250 میلیارد به عنوان بودجه سالیانه فدراسیون کارشناسی است؟پرسش مهم تر اینکه در راستای تامین این رقم در یک ماه اخیر چه اتفاقی رخ داده و چه پروسه ای در این خصوص در پیش است؟

17_از آنجا که مطابق گفته مسول دپارتمان تیم های ملی،رئیس فدراسیون مسولیت اول تا آخر تیم ملی بزرگسالان را برعهده دارد آیا دراگان اسکوچیچ،کادر فنی تیم ملی و بازیکنان از وضعیت موجود اردویی و پشتیبانی در آستانه رقابت های مقدماتی جام جهانی رضایت دارند؟علاوه بر این سوال دیگر اینکه تکلیف سرپرست تیم ملی بزرگسالان به کجا رسید؟

18_حمید رضا آصفی که گفته می شود از هیات مدیره استقلال کناره گیری کرده با چه سمتی در جلسه اخیر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت کرده و آیا وی سمت و جایگاه سازمانی در فدراسیون دارد که گفته می شود مقرر است در سفرهای آتی هم رئیس فدراسیون را همراهی کند؟

19_با توجه به انتشار شایعاتی درباره هیات فوتبال استان تهران،آیا از نظر قانونی امکان تجدید انتخابات این هیات وجود دارد؟

20_با توجه به تخصیص اتاق گروه مشاوران در ساختمان اداری فدراسیون در مرکز ملی فوتبال(اتاق سابق کمیته اخلاق)،ابلاغ این نفرات و نوع فعالیت آنان در ساختار چیست؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز