خبرگزاری کار ایران

گزارشی از عملکرد ایمان سلیمی در لیگ اسلواکی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۳۵۲

مدافع ایرانی تیم اس‌.اف.کی سیرد اسلواکی توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم برای خودش دست و پا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ایمان سلیمی، مدافع ایرانی سابق تراکتور که از ابتدای فصل جاری قراردادش را به صورت یک جانبه فسخ کرد تا لژیونر شود، مدتی طول کشید تا مذاکراتش با تیم‌های اروپایی به نتیجه برسد و مقصدش را مشخص کند و برای همین چند ماهی بیرون نشست تا در پنجره زمستانی راهی فوتبال اروپا شود.

در طول دورانی که سلیمی بیرون گود بود پیشنهاداتی از تیم‌های لیگ برتری هم به دست او رسید و در کنار تراکتور که به صورت جدی خواهان بازگشت او بود، پرسپولیس هم سعی داشت با به خدمت گرفتن وی جای خالی شجاع خلیل زاده را پر کند ولی سلیمی تصمیم جدی داشت تا لژیونر شود و این پافشاری در نهایت او را به لیگ اسلواکی و تیم اس.اف.کی سیرد برد.

از زمانی که سلیمی به تیم جدید خود منتقل شده این تیم 6  بازی برگزار کرده که 3 بازی به طور کامل و 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفته و در یک بازی هم 28 دقیقه در ترکیب تیمش بوده است. دو دیدار دیگر در جام حذفی این کشور برگزار شده که سلیمی در یک دیدار به طور کامل روی نیمکت بوده و در بازی دیگر فقط 1 دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرده است.

او در اولین دیدار بعد از امضای قرارداد با سیرد در لیگ برتر در فهرست 18 نفره تیمش جایی نداشت که تیمش 2 بر صفر شکست خورد. بازی بعدی مقابل میچالوفس بود که سلیمی به طور کامل بازی کرد و تیمش 2 بر صفر به پیروزی رسید. در بازی بعدی هم سلیمی به طور کامل در ترکیب تیمش بود که این تیم 2 بر صفر تن به شکست داد. بازی سوم دیدار مقابل براتیسلاوای صدر جدولی بود که سلیمی فقط 28 دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفت و آنها تن به شکست 5 بر صفر دادند.

در بازی چهارم او در لیگ، سیرد با حضور کامل سلیمی برای بار دیگر، این بار یک بر صفر مقابل مراورچ شکست خود.

در دو دیدار حذفی سیرد هم یک پیروزی یک بر صفر رقم خورد که سلیمی تنها یک دقیقه در بازی حضور داشت و در بازی آخر که این تیم تن به شکست یک بر صفر داد سلیمی روی نیمکت حضور داشت.

سیرد وضعیت خوبی در جدول لیگ اسلواکی ندارد و در جایگاه دهم جدول 12 تیمی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز