خبرگزاری کار ایران

پیروزی پرگل چوکا در اولین دیدار سال 1400

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۱۷۹

شاگردان علی لطیفی ساعاتی پیش در دیداری دوستانه مقابل امیدهای چوکا قرار گرفتند و با 5 گل در این مسابقه به برتری دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در این مسابقه علی لطیفی سرمربی تیم فوتبال چوکا که از روز سوم فرودین ماه بازیکنانش را در شرایط قرنطینه کامل با دقت زیر نظر دارد، به تمامی نفراتش فرصت بازی داد و در پایان یک مسابقه خوب تدارکاتی برای سبزپوشان تالشی رقم خورد.

این مسابقه با 5 گل در شرایطی به سود چوکا خاتمه یافت که نیمه اول با برتری دو گله همراه بود و شاگردان علی لطیفی در این مسابقه سه گل دیگر هم طی 45 دقیقه نیمه دوم زدند تا با برتری 5 بر صفر زمین مسابقه را ترک کرده باشند.

نکته ویژه این مسابقه هت‌تریک علی مصطفایی وینگر سرعتی و تکنیکی سبزپوشان بود که روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. دو گل دیگر تیم نیز با ضربه علیرضا صبوری به دست آمد و محمد شیخ الاسلامی هم زننده یکی دیگر از گل های چوکا بود. همچنین پنالتی‌ای که توسط علیرضا صبوری به گل نشست توسط حمید خدابنده لو گرفته شد.

این اولین دیدار تدارکاتی سبزپوشان تالشی در سال 1400 بود و بازیکنان تیم رفته رفته آماده از سر گیری ادامه مسابقات می شوند که روز 18 ام فرودین ماه خواهد بود؛ جایی که چوکا باید در دیداری خارج از خانه دربی حساسی را مقابل ملوان بندرانزلی برگزار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز