خبرگزاری کار ایران

قزاقستان صفر - فرانسه دو؛ نخستین برد قهرمان جهان برای رسیدن به جام جهانی قطر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۱۶۳

فرانسه اولین برد خود را در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دست آورد.

به گزارش ایلنا، هفته دوم از رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برگزاری یک دیدار ادامه یافت که در آن فرانسه قهرمان جهان در ورزشگاه آستانه در قزاقستان به دیدار تیم ملی این کشور رفت و با دو گل موفق به شکست حریف خود شد.

دیدیه دشان در این دیدار اولیویه ژیرو و کیلیان ام باپه را روی نیمکت خود قرار داده بود و این عثمان دمبله بود که زننده گل اول این دیدار روی پاس آنتونی مارسیال بود. در اواخر نیمه نخست نیز مدافع قزاقستان به اشتباه دروازه خودی را گشود تا نیمه اول با برتری دو گله خروس ها خاتمه یابد.

فرانسه که توپ و میدان را در این دیدار در اختیار  و برتری آماری نسبت به حریف داشت ام باپه را از نیمه دوم به زمین فرستاد و در دقیقه ۷۵ یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد تا این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر فرانسه خاتمه یابد و این تیم به اولین برد خود در انتخابی جام جهانی دست یابد.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت ها امشب چند دیدار برگزار می شود که در حساس ترین دیدارها اسپانیا با گرجستان، انگلیس با آلبانی،  آلمان با رومانی و ایتالیا با بلغارستان روبرو خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز