خبرگزاری کار ایران

فخرالدینی: قهرمانی تراکتور و تولد فرزندم بهترین اتفاقات سال 99 برای من بود/ سال پر استرسی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم سال جدید بهتر باشد/ دوست دارم بازهم با تراکتور قهرمانی را تجربه کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۲۸

مدافع تیم تراکتور در مورد شرایط این تیم در سال گذشته و انتظاراتش از سال جدید صحبت کرد.

میلاد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سال 99 و اتفاقات فوتبالی و شخصی برای خودش در این سال اظهار داشت: سال 99 در مجموع برای خودم سال بدی نبود، اتفاقات خوبی در این سال برای من رخ داد که مهم‌ترینش به دنیا آمدن فرزندم بود. از لحاظ ورزشی نه می‌توانم بگویم خیلی خوب بود و نه می‌توانم آن را خیلی بد بدانم. تراکتور در این سال قهرمان جام حذفی شد و این بهترین اتفاق ورزشی برای من بود ولی در لیگ بیستم به نظرم می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم که به دلایلی از جمله بدشانسی نتوانستیم آن را انجام دهیم.

وی در مورد همکاری با رسول خطیبی در تراکتور گفت: رسول خطیبی از مربیان جوان فوتبال ماست که تفکرات رو به جلویی دارد و مربی بلند پروازی است و همین روحیه به تیم هم منتقل شده و خدا را شکر بازی تیم نظم و انسجام خوبی پیدا کرده. یک سری تغییرات در حال انجام است که تیم از لحاظ تاکتیکی نیاز به فرصت دارد و فکر می‌کنم رفته رفته بهتر شویم و در مجموع انتخاب خوب و مثبتی برای تراکتور بود.

مدافع تیم تراکتور در مورد صحبت‌هایی که در نیم فصل در مورد جدایی او مطرح بود هم توضیح داد: پوشیدن پیراهن تراکتور برای هر بازیکنی افتخار است ولی من به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی این موضوع را مطرح کردم ولی آقای خطیبی به من گفت بمان و تیم به تو نیاز دارد و به خاطر عرقی که به تراکتور و هوادارانش داشتم در تیم ماندم.

فخرالدینی در مورد تلاش‌هایی که تراکتور در نیم فصل برای جذب مرتضی منصوری در پست او داشت هم گفت: من در جریان این موضوع نیستم و نمی‌دانم چنین چیزی صحت دارد یا نه ولی همیشه در هر تیمی که بودم از رقابت فرار نکردم و این تصمیم باشگاه است که در هر پستی می‌خواهد بازیکن جذب کند و من اتفاقا از داشتن یک هم پستی قوی استقبال می‌کنم چرا که باعث بالا رفتن انگیزه‌ام می‌شود.

وی در مورد درگیری با ویروس کرونا در سال گذشته هم گفت: واقعاً شرایط سختی را در سال 99 پشت سر گذاشتیم و مرتباً استرس داشتیم چرا که در بازی‌ها و اردو ها و هتل ها همیشه این خطر وجود داشت که به این ویروس مبتلاً شویم و خدای نکرده آن را به خانواده‌مان انتقال بدهیم و باعث اذیت شدن و بیماری عزیزانمان شویم. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس از بین برود و به شرایط عادی برگردیم.

مدافع تراکتور در رابطه با انتظارش از سال 1400 هم توضیح داد: امیدوارم سال خوبی برای همه مردم ایران باشد و همانطور که گفتم ویروس کرونا هم هرچه زودتر از میان برود و از طرفی بتوانیم سال خوبی برای تراکتور و هوادارانش رقم بزنیم و حداقل یک جام به آنها هدیه بدهیم و در رقابت‌های آسیایی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز