خبرگزاری کار ایران

خلعتبری: یکی از اتفاقات تلخ 99 برای من درگذشت مارادونا بود/ سپاهان با ساکت، نویدکیا و حاج‌صفی همان تیم رویایی هواداران شده است/ تا جایی که در توانم باشد به فوتبال ادامه می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۶۹۵

وینگر تیم سپاهان در مورد اتفاقات تلخ و شیرین سال 99 و امید و آرزوهایش برای سال جدید صحبت کرد.

محمدرضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اتفاقات خوب و بدی که برایش در سال 99 رخ داد اظهار داشت: سال 99 فکر می‌کنم سال خوبی برای من و سپاهان بود و بهترین اتفاقش هم همین پایان سال رخ داد که با پیروزی 2 بر صفر مقابل تراکتور توانستیم به صدر جدول برسیم و سال و قرن را با صدرنشینی به پایان برسانیم و هواداران را خوشحال کنیم. از ابعاد مختلف بخواهیم حساب کنیم سال 99 اتفاقات مثبت و منفی زیادی در دل خودش داشت.

وی با بیان اینکه بهترین اتفاق سال برای خودش بازگشت به سپاهان بود، گفت: برگشتن به سپاهان اتفاق خوبی برای من بود چرا که همه می‌دانند من به سپاهان از قبل علاقه قلبی داشتم و بازگشت به این تیم خصوصاً در شرایطی که محرم نویدکیا سرمربی این تیم است می‌تواند اتفاق خوبی باشد و بله بهترین اتفاق سال 99 برای من بازگشت به سپاهان بود.

وینگر با تجربه سپاهان در مورد اینکه این تیم در حال حاضر با مدیریت محمدرضا ساکت و حضور نفراتی مثل نویدکیا روی نیمکت و بازیکنانی مثل خودش و احسان حاج صفی که اخیراً اضافه شده تبدیل به همان تیم رویایی و خاطره انگیز گذشته برای هواداران شده است، گفت: خدا را شکر ما یک تیم خیلی خوب داریم. هم از لحاظ فوتبالی و فنی و هم از لحاظ مدیریت یک مجموعه کامل و همه چیز تمام داریم. از مسئولان کارخانه فولاد مبارکه که همه جوره پشتیبان مجموعه بودند تا هیات مدیره باشگاه و آقای ساکت در تیم مدیریت و در کادرفنی هم در رأس آن محرم و در کنارش آقای مرزبان و رحمان احمدی و سایرین و بازیکنان خوبی که داریم و اخیراً هم احسان حاج صفی جمع ما را کامل کرده و امیدوارم این مجموعه خوب در پایان فصل به جام قهرمانی که استحقاقش را دارد برسد.

خلعتبری در مورد اینکه سپاهان در هر دو جام مدعی قهرمانی است هم گفت: به هر حال لیگ یک ماراتن خیلی سخت است و با تیم‌های گردن کلفتی مثل پرسپولیس و استقلال و تراکتور و فولاد باید رقابت کنیم که آنها هم شرایط خیلی خوبی دارند، مسابقات فشرده‌ است و امتیازات نزدیک است و واقعاً کار سختی داریم و به نظرم هر تیمی بتواند بهتر و با تمرکز بالاتری به میدان برود و از موقعیت‌ها استفاده بهتری داشته باشد می‌تواند قهرمان شود ولی در کل بله ما برای هر دو جام برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی در مورد همدلی که در تیم سپاهان در سال جاری دیده می‌شود که نمونه آن در پاس گل خودش به دانیال اسماعیلی فر در شرایط تک به تک دیده شد، توضیح داد: من که شخصاً همیشه در شرایط بازی این کار را کرده‌ام و 10 بار دیگر هم این اتفاق بیافتد باز هم شرایط بازیکن دیگر بهتر باشد پاس می‌دهم و سایر بازیکنان هم فکر می‌کنم همین کار را می‌کنند و چند باری در طول فصل دیده‌ایم و فکر می‌کنم دلیلش این است که برای همه ما فقط موفقیت سپاهان مهم است و به موفقیت های شخصی در درجه اول اهمیت نمی‌دهیم.

وینگر سپاهان در مورد رسیدن به رکورد 400 بازی در لیگ برتر و اینکه تا کجا قصد دارد ادامه بدهد هم گفت: فعلاً 400 بازی کردم و امیدوارم بتوانم سالم بمانم و شرایط جور باشد تا این روند ادامه پیدا کند. تا جایی که بتوانم بازی می‌کنم و هر وقت دیدم توانش را ندارم خداحافظی می‌کنم. هنوز به خداحافظی فکر نکرده‌ام و تا جایی که بتوانم ادامه می‌دهم و به اینکه بعدش قرار است چکار کنم هم هنوز فکر نکرده‌ام.

خلعتبری در مورد اتفاقات تلخ سال 99 هم گفت: اتفاقات تلخ زیادی داشتیم. مردم ما در کنار فشار اقتصادی که مثل همیشه متحمل شده بودند با این بیماری هم دست و پنجه نرم می‌کردند و عزیزانی را هم به همین خاطر از دست دادیم که نمونه اش فوتبالیست‌های بزرگی مثل آقای انصاریان و آقای میناوند بود و در کل در سال 99 اتفاقات تلخ زیادی داشتیم. من خودم به شخصه یکی از اتفاقات تلخی که برایم رخ داد درگذشت مارادونا بود چرا که یک سال در الوصل افتخار شاگردی ایشان را داشتم و کلی چیزهای مفید از او یاد گرفتم و در کنار بعد فنی که نیازی به تعریف ندارد از لحاظ شخصیتی هم انسان فوق العاده‌ای بود و امیدوارم روحش شاد باشد.

وی در پایان در مورد آرزویش در سال جدید هم گفت: امیدوارم مردم عزیز ایران سال خیلی خوبی داشته باشند و اول از همه این بیماری از بین برود و به زندگی عادی برگردیم و بعد از آن شرایط اقتصادی بهتر شود تا لبخند را روی لب مردم ببینیم و اینکه با سپاهان بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز