خبرگزاری کار ایران

وعد پرداخت ۱۰ درصدی قرارداد بازیکنان استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۴۱۱

رییس کارگزاری حامی استقلال گفت: ۱۰ درصد از قرارداد اعضای تیم استقلال را با هماهنگی مددی تا قبل از لیگ قهرمانان آسیا پرداخت خواهیم کرد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت. سید ایمان میری، مدیرعامل شرکت داده گستر عصر نوین (ها‌ی‌وب و پارس آنلاین) کارگزار باشگاه استقلال به همراه احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در محل تمرین حضور یافت.

احمد مددی، مدیرعامل استقلال در جمع بازیکنان گفت: سال نو را به شما عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی پر از موفقیت و همراه با سلامتی را پشت سر بگذارید. همچنین آرزوی سلامتی برای اعضای کادر و بازیکنانی که به دلیل ابتلا به کرونا امروز در تمرین نیستند، دارم. شما عزیزان مایه امید میلیون‌ها هوادار استقلال هستید و باید از خودتان مراقبت کنید. این ویروس پیر و جوان نمی‌شناسد. چشم هواداران به شماست و باید به شدت مراقب خودتان باشید. ما امسال در هر سه جام حضور داریم و هواداران توقع دارند با تمام قوا بازی کنید و مطمئنا شما در هر سه جام مدعی هستید. باشگاه، هیات مدیره و کارگزاری با تمام وجود حامی شما بازیکنان و کادرفنی است و امیدواریم با تلاش شما، استقلال باز‌های زیبا و نتایج خوبی را کسب کند و ان‌شاءالله بتوانید در سال ۱۴۰۰ نتایج درخشانی کسب نمایید.  

در ادامه سید ایمان میری، رئیس کارگزاری حامی باشگاه استقلال در جمع بازیکنان گفت: ضمن خسته نباشید و تبریک سال نو به شما عزیزان، ما همیشه پشتیبان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان عزیز هستیم و ۱۰ درصد از قراردادتان را با هماهنگی مددی تا قبل از لیگ قهرمانان آسیا پرداخت خواهیم کرد. شما به هیچ عنوان نگرانی بابت پرداختی‌ها نداشته باشید و به تلاش خود برای ارائه بازی‌های زیبا و نتایج مطلوب در هر سه جام پیش رو ادامه دهید. ما محکم پشت تیم هستیم و با روحیه مضاعف به تلاش خود ادامه دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز