خبرگزاری کار ایران

ساسان حسینی: الگویم در فوتبال علی دایی است و پیراهن شماره 10 تیم ملی را می‌خواهم/ شاید به من بخندید ولی می‌خوام به رئال مادرید برسم و می‌رسم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۳۳۶

مهاجم نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط خودش و اهدافی که در سر دارد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یکی از چهره‌های جدید لیگ بیستم که توانست در ترکیب تیمش عملکرد خوبی داشته باشد و اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند، ساسان حسینی، مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان است که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و خودش می‌گوید این تازه ابتدای راهش است و اهداف بلند پروازانه‌ای در سر دارد که در مورد آن در گفتگو با ایلنا صحبت کرد.

 

* سال 99 برای تو از لحاظ فوتبالی چطور گذشت؟ به نظر می‌رسد سال خوبی داشتی.

در سال 99 از لحاظ فوتبالی توانستم چیزی که در نظرم بود را بدست بیاورم. من اهداف کوتاه مدت و بلند مدت دارم که اهداف کوتاه مدتم برآورده شد و خدا را شکر می‌کنم در اولین فصل حضورم در لیگ برتر توانستم گلزنی کنم و عملکرد خوبی برای تیمم داشته باشم و امیدوارم همینطور در سال‌های آتی به سایر اهدافم هم دست پیدا کنم.

 

* بازیکن با نام خانوادگی حسینی در فوتبال خیلی زیاد داریم. به این موضوع دقت کرده بودی؟

بله فامیلی حسینی در فوتبال خیلی زیاد است. یک بار آقا مجتی که خودش هم حسینی است ترکیب تیم را داشت روی تخته برای ما می‌چید و وظایف هرکس را می‌گفت گفت حسینی این کار را بکند و نگاه کرد و دید دوتا حسینی هستیم و گفت نه، منظورم ساسان حسینی است. بله در فوتبال حسینی زیاد داریم با این تفاوت که آنها همه سید هستند ولی من نیستم. البته ما هم سید هستیم ولی در شناسنامه این موضوع درج نشده است.

 

* با توجه به اینکه اردبیلی هستی حتماً الگویت هم علی دایی است. درست است؟

من اصالتاً اردبیلی هستم و ما اردبیلی‌ها احترام خاصی برای آقای دایی قائلیم و الگوی خودم هم صد در صد علی آقای دایی است. من پدرم آرایشگر است و مغازه آرایشگری دارد و در مغازه اش 3-4 عکس علی دایی را نصب کرده است. من خودم هم آرایشگری بلدم و در اردوی تیم امید موی بچه ها را خودم اصلاح می‌کردم و افتخار این را دارم که موی آقای محمد نوری را هم اصلاح کنم. در حال حاضر هم در نفت وقتی به مشکل مالی می‌خوریم می‌افتم به جان موی بچه ها و از این طریق برای خودم کسب درآمد می‌کنم و شغل دومم است (با خنده)

 

* از بازی‌های علی دایی چیزی به خاطر می‌آوری؟ در مقاطع پایانی فوتبالش خیلی اذیت شد و انتقادات زیادی شنید.

بازی‌های علی دایی را خیلی به یاد نمی‌آورم. فقط یک بار یادم است که در جام جهانی 2006 تیم ملی با پرتغال بازی داشت م و من آن زمان در روستا بودم و برای آن بازی برنامه ریزی کردم و رفتیم نشستیم بازی تیم ملی را دیدیم. در آن مقطع علی دایی خیلی تحت فشار بود و انتقادات زیادی از او می‌شد ولی من چون سنم پایین بود خیلی از این مسائل سر در نمی‌آوردم ولی همین الان هم در فضای مجازی می‌بینم احترام ایشان رعایت نمی‌شود به غیرتم بر می‌خورد و ناراحت می‌شوم. من خودم هم به خاطر آقای دایی شماره 10 را دوست دارم و امیدوارم این افتخار نصیبم شود که روزی پیراهن شماره 10 تیم ملی را بر تن کنم.

 

* از کدام ویژگی علی دایی بیشتر خوشت می‌آید و آن را الگوی بازی خودت قرار داده‌ای؟

من به بازی علی دایی خیلی علاقه دارم و سبک هد زنی ایشان را خیلی می‌پسندم و دوست دارم بتوانم الگو برداری کنم. خصوصیت بارز علی دایی سختکوشی او بود و امیدوارم بتوانم من هم با همین سختکوشی به جاهای مهم برسم و به اهدافم در فوتبال دست پیدا کنم.

 

* این سختکوشی را واقعاً در زندگی فوتبالی خودت به کار گرفته‌ای؟

من خیلی سختی کشیدم تا با این نقطه رسیدم و اهداف زیادی هم در سرم دارم. من زمانی که پدرم نامم را در مدرسه فوتبال نوشت مادرم خیلی عصبانی شد و مخالف بود ولی من خیلی به فوتبال علاقه داشتم و به قدری پافشاری کردم تا اطرافیان قانع شدند و الان هم وقتی برای تعطیلات به اردبیل می‌روم یک لحظه بیکار نمی‌نشینم و مشغول تمرین هستم. من یک مدت کلاس قرآن می‌رفتم و مربی من فوتبالی بود و به پدر و مادرم گفت این بچه استعداد خوبی در فوتبال دارد و همین شد که قبول کردند من فوتبال را ادامه دهم. حتی در مقطعی من را در رشته کیک بوکسینگ هم ثبت نام کردم ولی به خاطر علاقه به فوتبال این رشته را دنبال کردم.

 

* و از هدف بزرگت برای ما بگو. دوست داری در کدام تیم اروپایی بازی کنی؟

همانطور که گفتم اهداف زیادی در سرم دارم و علاقه زیادی هم به تیم رئال مادرید دارم. شاید به این حرفم بخندید ولی دوست دارم روزی پیراهن رئال مادرید را بپوشم و اگر بتوانم خیلی زود به فوتبال اروپا بروم و فرصت این را داشته باشم که خودم را نشان دهم مطمئنم رسیدن به پیراهن رئال مادرید هم برایم دور از دسترس نیست.

 

* و دروغ 13؟

یک دروغ 13 می‌توانم بگویم و آن هم این است که شاید آقای گل نشوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز