خبرگزاری کار ایران

مانع بزرگ روبروی آل کثیر برای بازگشت به پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۲۶۹

برخلاف انتظارها شاید مهاجم پرسپولیس با پایان دوران محرومیتش در 13 فروردین ماه نتواند برای این تیم به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس که نیم فصل نخست را با کمبود بازیکن در خط حمله روبرو بود و از بازیکنان غیر تخصصی در این پست استفاده می‌کرد، در نیم فصل دوم منتظر شرایط متفاوتی بود و یکی از انتظارات هواداران این تیم در کنار اضافه شدن بازیکنانی مثل ترابی و مغانلو، پایان محرومیت عیسی آل کثیر و بازگشتش به میادین بود تا قدرت مضاعفی به خط آتش سرخپوشان بدهد.

طبق تاریخ اعلام شده برای شروع و پایان محرومیت عیسی آل کثیر از سوی کمیته انضباطی AFC، این بازیکن 13 فروردین با پایان دوران محرومیتش روبرو می‌شود و انتظار می‌رود او از دیدارهای هفته نوزدهم که 14 فروردین برگزار می‌شود در اختیار کادرفنی باشد ولی مشکلی در این میان وجود دارد که باعث شده احتمال عدم بازگشت او پس از پایان این دوره وجود داشته باشد.

عیسی آل کثیر که به اتهام حرکت نژادپرستانه و با شکایت باشگاه پاختاکور 6 ماه از سوی AFC محروم شد، علاوه بر محرومیت با جریمه 10 هزار دلاری هم روبرو شد که پیش از بازگشت به میادین ملزم به پرداخت این مبلغ است و این در حالیست که تا کنون جریمه نقدی حکم آل کثیر پرداخت نشده است.

پرسپولیس در حال حاضر مشکلات مالی زیادی دارد و پولی در حساب باشگاه موجود نیست که بخواد با پرداخت آن، مجوز بازی آل کثیر را بگیرد.

از سوی دیگر پاداش‌های آسیایی سرخپوشان هم که پرداخت نشده یک شانس به این باشگاه داده تا بتواند با نامه نگاری با AFC مواقت آنها را جلب کرده تا جریمه عیسی را از پاداش این تیم کسر کنند و اگر با این درخواست موافقت شود مشکل آل کثیر حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز