خبرگزاری کار ایران

استارت تمرینات پرسپولیس در سال 1400

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۲۰۹

اولین تمرین شاگردان گل‌محمدی در سال جدید برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اولین تمرین سرخپوشان پایتخت در سال جدید، از ساعت 17 امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

پیش از شروع تمرین، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و شرایط تمرینات را برای سرخپوشان تشریح کرد.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها و با انجام حرکات کششی و نرمشی زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و دروازه‌بان‌ها هم تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر داود فنایی انجام دادند. 

بازیکنان بعد از چند روز استراحت، با روحیه‌ای بالا و آمادگی، در تمرین امروز شرکت کردند.

در مرحله بعدی، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی در دستور کار قرار گرفت و فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین به اجرا در آمد.

نخستین تمرین سرخپوشان در سال 1400 حدود 70 دقیقه به طول انجامید. سپس بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

حامد لک، وحید امیری، احمد نورالهی، محمد حسین کنعانی‌زادگان و سیامک نعمتی، پنج ملی پوش پرسپولیس، به جهت حضور در اردوی تیم ملی، غایب تمرین بودند.

همچنین بوژیدار رادوشویچ که با هماهنگی کادر فنی به مرخصی رفته است، دیگر غایب تمرین امروز بود.

افشین پیروانی مدیر تیم نیز همانطور که در خبری که روی سایت باشگاه منتشر شده بود، به دلیل بیماری مادر، در شیراز حضور دارد و غایب امروز بود.

بازیکنان و کادر فنی هم، پیگیر حال مادر ایشان بودند و برای بهبودی مادر افشین پیروانی دعا کردند تا هر چه زودتر بهبودی کامل حاصل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز