خبرگزاری کار ایران

مهدی تیکدری: خواسته‌ام در سال 1400 دعوت به تیم ملی بود که خیلی زود برآورده شد/ امیدوارم نماینده شایسته ای برای تراکتور در تیم ملی باشم/ در بازی 4-2 مقابل استقلال حتی می‌توانستیم برنده باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۹۹

مدافع تیم تراکتور در مورد وضعیتش در سال گذشته و دعوت به اردوی تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی تیکدری تنها بازیکن دعوت شده از تراکتور به اردوی تیم ملی است که سال خوبی در این تیم داشت و توانست علاوه بر اثبات خودش در ترکیب اصلی تیم، تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی سرخپوشان تبریزی هم شود و حالا با اعتماد اسکوچیچ قرار است در تیم ملی هم شانس خودش را امتحان کند. با او در مورد سالی که گذشته صحبت کردیم و انتظاراتش از سال 1400، گفتگوی تیکدری با ایلنا را می‌خوانید:

 

* سال 99 برای تو چه از لحاظ فردی چه فوتبالی چطور گذشت؟

سال 99 در مجموع برای من سال خوبی بود. چه از لحاظ شخصی چه از لحاظ ورزشی. از لحاظ شخصی همین که در جریان این ویروس کرونا عزیزانم را از دست نداده‌ام جای شکرش باقی است و خیلی از نزدیکان متاسفانه عزیزانشان را از دست دادند و امیدوارم هرچه زودتر این شرایط تمام شود. از لحاظ ورزشی هم در سال 99 توانستیم با تراکتور جام قهرمانی حذفی را بالای سر ببریم که اتفاق خوبی بود و امیدوارم بازهم شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

 

* در سالی که گذشت همه ما درگیر ویروس کرونا بودیم. چطور با این شرایط کنار آمدی؟

واقعا کرونا در سال 99 شرایط سختی برای همه ما به وجود آورد. متاسفانه من هم خودم درگیر ویروس شدم و هم همسر و دخترم مبتلا شدند و شرایط واقعاً سختی بود و امیدوارم هرچه زودتر این ویروس از بین برود و واکسن آن بین همه مردم جهان به شکلی توزیع شود که دیگر شاهد این شرایط سخت نباشیم و بتوانیم به زندگی معمول و عادی خودمان برگردیم.

 

* بهترین و بدترین اتفاق برای تو در سالی که گذشت چه بود؟

بهترین اتفاق برای من قهرمانی همراه تراکتور در جام حذفی بود که واقعاً لحظه شیرینی بود و بعد از اینکه شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده بودیم هم قسم شده بودیم جام حذفی را به هوادارانمان هدیه بدهیم و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم و توانستیم خوشحالشان کنیم. بدترین اتفاق هم به نظرم باخت 4 بر 2 مقابل استقلال در ورزشگاه یادگار مقابل چشم هوادارنمان بود که در روزی که بازی خوبی انجام دادیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و شکست سنگین و تلخی را تجربه کردیم.

 

* انتظارت از سال 1400 چیست؟

انتظارم این است که هر چه زودتر ویروس کرونا از بین برود و زندگی مردم به شرایط عادی برگردد و اینکه بتوانیم بازهم با تراکتور نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. یکی از خواسته‌هایم پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بود که خدا را شکر خیلی زود به آن رسیدم و از آقای اسکوچیچ ممنونم که به من اعتماد کرد و امیدوارم نماینده خوبی برای باشگاه تراکتور در تیم ملی باشم و جواب اعتماد کادرفنی تیم ملی را هم بدهم تا حضور ثابتی از این به بعد در اردو های تیم ملی داشته باشم.

 

* و آرزویت هنگام تحویل سال نو؟

تنها آرزویی که می‌توانم داشته باشم سلامتی خودم و خانواده‌ام و همه مردم ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز