خبرگزاری کار ایران

شجاعیان: همه‌چیز دست به دست هم داد تا 400 روز بازی نکنم / فوتبال ما از هر طرف تحت فشار است / چندین سال است که AFC با فوتبال ما بدتا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۳۱۰

هافبک تیم استقلال تهران امیدوار است با سپری کردن روزهای سخت بعد از مصدومیت‌های متوالی بتواند به اهدافش دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، داریوش شجاعیان، هافبک تیم استقلال تهران ابراز امیدواری می‌کند در سال جدید شمسی دچار بدشانسی نشود و بتواند روندی که مدنظر دارد را پیگیری کند. او در اعتراض به عدم اعطای میزبانی به ایران در مسابقات ملی و باشگاهی از سوی کنفدراسیون فوتبال می‌گوید مدت‌هاست AFC با فوتبال ایران بدتا می‌کند.

سال 99 برای شما چطور بود؟

99... برای من که به شخصه زیاد خوب نبود و اتفاقاتی که افتاد، خوشحال کننده نبود و حتی برای کشورمان هم اتفاقات خوبی نیفتاد و مردم عزیزمان هم تحت فشار بودند. به خاطر بیماری کرونا خیلی از عزیزان را از دست دادیم و نمی‌توانیم در خاطرات‌مان با مرور این سال خوشحال شویم. به هر ترتیب امیدوارم سال جدید اتفاقات خوبی را به همراه داشته باشد. کرونا بی رحمی‌اش را نشان داد که به هیچ کس رحم نکرد و خیلی ناراحت شدیم از اینکه آقای انصاریان و میناوند را از دست دادیم و امیدوارم که برای هیچ فردی در سال جدید اتفاق بدی رخ ندهد و مردم عزیزمان هم همیشه در صحت کامل باشند.

به نظر خودت چه زمانی بدشانسی‌های داریوش شجاعیان تمام می‌شود؟

امیدوارم که در سال جدید این اتفاقات فوتبالی چه برای من و چه برای دیگران رخ ندهد چون خوب نیست و یک برهه از فصل بود که من می‌توانستم بازی کنم اما کارت بازی‌ام صادر نشد و نگذاشتند در لیگ خودمان و آسیا بازی کنم. همه چیز دست به دست هم داد مدت زمانی که بازی نکردم به 400 روز برسد و امیدوارم در سال آینده نه برای من و هیچ فوتبالیست دیگری این اتفاق نیفتد.

میزبانی مسابقات شما در لیگ قهرمانان آسیا هم به عربستان واگذار شد.

درباره میزبانی باید بگویم که فوتبال ما از هر طرف تحت فشار است و کشورمان هم اینگونه تحت فشار است. اتفاق خیلی ساده‌ای برای AFC بود که میزبانی را به ما ندهند، به نظرم اتفاق عجیبی نبود که میزبان نباشیم چون خیلی وقت‌ها بوده که کنفدراسیون فوتبال آسیا سر فوتبال ما را راحت بریده و امیدوارم روزی برسد که روی خوش شانسی را هم ببینیم که میزبانی در مسابقات بزرگ را برعهده داشته باشیم.

در تیم ملی هم میزبانی را از دست دادیم.

بله، همین را می‌گویم که امیدوارم در مسابقات دیگر هم حق‌مان ضایع نشود. ما همه میزبانی‌ها را باختیم و خیلی طبیعی بود که به ما میزبانی ندهند. چندین سال است که AFC با فوتبال ما بدتا می‌کنند و امیدواریم اتفاقات خوب برای کشورمان بیفتد و حداقل حق ما این بود که در لیگ قهرمانان مسابقات یک گروه را میزبان باشیم. ما که تیم پرافتخاری در آسیا هستیم و همینطور پرسپولیس که اخیرا دو بار به فینال صعود کرده باید میزبان می‌شدیم ولی این اتفاق نیفتاد و این نشان می‌دهد که کشور ما در قبال تصمیمات AFC خیلی مظلوم است.

حسرتی در سالی که گذشت، داشتید؟

من اینطور نیستم که از کسی ناراحت باشم یا کینه‌ای به دل بگیرم. با همه راحتم و خوبم اما از این ناراحتم که می‌توانستم در فوتبال اتفاقات بهتری را برای خودم رقم بزنم که امیدوارم در سال جدید این کار را انجام بدهم.

استقلال امسال جام می‌‎گیرد؟

حتما تمام تلاش ما این است که یک جام برای هواداران عزیز به ارمغان بیاوریم. پارسال هم در آستانه جام گرفتن بودیم و به امید خدا با حمایت هواداران عزیز امیدواریم که این فصل بتوانیم یک قهرمانی به ویترین باشگاه اضافه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز