خبرگزاری کار ایران

گولسیانی: تقریباً تمام غذاهای ایرانی را دوست دارم/ زندگی در اصفهان را به تهران ترجیح می‌دهم/ برای سال جدید آرزویم موفقیت با سپاهان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۲۸۶

مدافع گرجستانی سپاهان در سال‌های حضورش در ایران به فرهنگ ایران و غذای ایرانی و نوروز باستانی علاقه مند شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گئورگی گولسیانی، مدافع تیم سپاهان پس از چند سال حضور در ایران و در تیم‌های مختلف با آداب و رسوم سال نوی ایرانی و نوروز به خوبی آشنایی پیدا کرده و به آن علاقه‌مند است. گفتگوی او با ایلنا را در خصوص نوروز و زندگی در ایران می‌خوانید:

* بازهم مراسم نوروز فرا رسیده است. چقدر با این مراسم آشنایی داری و نظرت چیست؟

من از حضور در ایران برای سومین بار متوالی برای مراسم نوروز لذت می‌برم. در کشور من برخی از مسلمانان زندگی می کنند، افراد مختلف نیز حضور دارند که نوروز را گرامی می‌دارند و ما همیشه به آنها تبریک می گوییم، از طریق رسانه شما هم می‌خواهم به مردم ایران بگویم نوروز مبارک!

 

* مراسم سال نوی ما با آنچه در کشور شما مرسوم است چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی دارد؟

کاملاً متفاوت است ، اول از همه ، ما تقویم های مختلفی داریم. سال جدید ما اول ژانویه است. مردم ما دو هفته قبل برای آن روز آماده می شوند. شب 31 دسامبر از ساعت 00:01 شروع به جشن گرفتن می کنیم. ابتدا با خانواده جمع می شویم و بعد از یک ساعت برنامه های دیگر اجرا می‌شود ، برخی از آنها به مراسم عمومی در خیابان ها می پیوندند ، برخی به عنوان مهمان می روند ، برخی از آنها مکان های رزرو شده در رستوران ها را دارند. بنابراین یک روز دوست داشتنی برای ماست.

 

* شما تجربه حضور در اصفهان و قائمشهر را دارید و شهرهای دیگر ایران را هم دیده‌اید. برای زندگی کدام را ترجیح می‌دهید؟

من در قائمشهر مدت زیادی زندگی نمی کردم ، زمانی که در نساجی بودم در تهران زندگی می کردم و فقط برای بازی که قرار بود به قائمشهر برویم. اما من از مردم قائمشهر احترام و عشق بسیار زیادی احساس کردم که هرگز فراموش نمی کنم. برای من زندگی در اصفهان راحت است ، من به این شهر عادت کرده ام.

 

* در مورد غذاهای ایرانی برایمان بگو. کدام غذا را بیشتر می‌پسندی؟

چمن تقریباً همه فهرست‌های ایرانی را دوست دارم ، نمی‌توانم غذایی را که دوست ندارم به شما بگویم. به خصوص من ماهی، ماهیچه، کباب بره، شیشلیک، زرشک پلو با مرغ و قرمه سبزی را دوست دارم.

 

* و در پایان کمی در مورد سالی که گذشت و آرزویت برای سال جدید صحبت کن.

سال گذشته برای ما آسان نبود ، بسیاری از مسائل در تیم تغییر کرده است. چیزهای جدیدی آمد ، ایده های جدید چشم انداز جدید ، تیم شروع به سازگاری با آن کرد. و دیدیم که در این لحظه به خوبی کار می کند. برای سال آینده آرزو می کنم آینده خوبی با سپاهان داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز