خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه سایپا به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۲۸۰

مدیرعامل باشگاه سایپا طی پیامی فرا رسیدن سال جدید شمسی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه سایپا طی پیامی فرا رسیدن سال جدید شمسی را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بهار سرآغاز رویش و شادابی و فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است و در بهاری دیگر نشانه بدیعی از آیات الهی در جهان پدیدار شد و زمین آیه‌های حیات بخشِ سر سبزی را به تلاوت نشسته است. نخستین روز بهار، آغازی برای طراوت، نشاط و شادابی و نوروز، عید شکوفایی، پویایی، بالندگی و نواندیشی است.

در سال جدید با همدلی و تعامل، پشتیبانی‌ها را بیشتر و موانع را پشت سر خواهیم گذاشت و گام‌های موثری برای اعتلای شرکت فرهنگی ورزشی سایپا را شاهد خواهیم بود. اطمینان دارم در سال جدید با حمایت و همراهی کارکنان خدوم و زحمتکش گروه خودروسازی سایپا، با رفع موانع، جهش تولید ادامه خواهد یافت و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گروه خودرو سازی، فعالیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا نیز در میادین مختلف با افتخار و موفقیت خواهد درخشید.

در سال ١٤٠٠ شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با تلاش و برنامه ریزی در کامیابی‌ها و پیروزی‌های ورزش کشور بیش از پیش سهیم خواهد بود.  اینجانب به نمایندگی از خانواده ورزش سایپا برای همه مردم ایران سالی سرشار از خیر و برکت و عزت و سربلندی آرزو می‌کنم.

مهرداد سراجی

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز